Beltones

vbimport

Weet iemand een site waar je gratis beltones kunt sms naar je mobieltje?
't liefst zonder te registreren…

thxs

Waarom zou je je niet registreren? Je geeft toch gewoon een onzin naam op enzo? Ik verstuur vaak mijn ringtones via www.genie.nl

Of gebruik gewoon SmartSMS!!

Genie Sucks…
Is alleen voor Nokia’s, Ik vind dat ze ook ondersteuning moeten geven aan andere telefoons… Bijvoorbeeld Siemens. :frowning:

www.yourmobile.com (wel registratie voor je dit kunt gebruiken, maar volgens mij is het dan gratis)

Steeds meer sites vragen geld voor hun ringtones. Dan moet je een SMS sturen met een code naar een bepaald nummer, kost je tussen de anderhalve en tweeënhalve gulden per bericht. Mensen hebben weer een moneymaker gevonden…

Je kunt ze ook zelf componeren met de juiste software en een link naar je telefoon (datakabel of IrDA), maar dat heb ik nooit echt begrepen hoe het moet… (blond he :wink: )

Ik weet niet of je een pc poort hebt op je mobiel. Maar ik heb es een keer ergens een zooi Ringtones gedowned. op MP3 formaat. (Gem. Ringtoon duurt maar 7 sec :frowning: veel te kort vooreen deuntje als The KnightRider of The A-Team. De MP3 was iig gratis en de ringtone zelf moest je voor Æ’2.50 kopen.
Das maar 5 smsjes.

http://213.207.5.160/php/gen/gen_home.php
Kwam deze net tegen en het is een zeer mooie site :slight_smile: Alleen tsja kost geld met versturen maar je kunt ze ook gewoon intypen, ook handig :slight_smile:

Met SmartSMS (link) kan je gemakkelijk ringtones en logo’s naar je mobiel senden! Let alleen wel op dat je het nr veranderd waar je heen belt, anders gaat ie naar Zweden ofzo bellen! :wink:

Zelf gebruik ik deze IR adaptor! Een keer op een beurs gekocht… 4 da fun! :wink: Echt supermakkelijk! :stuck_out_tongue:

www.yourmobile.com is wel leuk.

of anders www.vizzavi.nl maar ja is een onderdeel van Libertel dus kost ook geld

Succes