Beltegoed Opwaarderen?

vbimport

Hoe kun je nou gratis opnieuw beltegoed op je mobile telefoon zetten???

gratis ??? wake up !! dat kan niet…

Gooi hem 10 uur in de magnetron zeggen ze toch…

Greetz

Madmax

Ik als webmaster van NokiaCrew word ook over spoelt met deze vraag.

En dan nu voor alle duidelijkheid HET KAN NIET

============================
©®(A)(Z)(Y) (G)(I)(J)(S)

Belcompany overvallen???

het kan wel maar ik heb geen zin uit te leggen. trouwens voor die paar miezerige guldens wil je geen procesverbaal. neem een abonement. ik betaal nu zo rond de 16 cent per minuut dag en nacht (dutchtone). ben is ook een goeie.

He,

Je moet een beltegoedkaart gaan kopen en dan met zijn 5en of meer tegelijk gaan opwaarderen. Je moet dan de 15 cijferige code ongeveer tegelijk intoetsen en dan NIET afsluiten met een #je je moet gewoon ff wachten en uiteindelijk zou je tegelijk uit alle telefoons moeten horen van uw beltegoed is opgewaardeerd

Dutchtone is veel te duur en slecht bereik

En bij Ben is het meestal Ben er niet

Ehm…, Ben?, Dutchtone? Moet je hier 's heen komen, dan wil je alleen maar good-old KPN Mobile… (en die vertegenwoordigers van Ben en DT zijn ook al niks)

Ave…
PGN/iNERTiA

Het is wel mogelijk want een tijdje geleden heeft iemand een topic geopend met een link naar de software. Daarmee kon je bijna alle kaarten opwarderen. Ik weet niet meer waar ik het moet vinden. Spijtig dat de Search optie weg is. (De software kostte wel zo’n 30.000 BEf of 1500 fl.)

die software was fake…
het beltegoed word bijgehouden op een centrale computer bij kpn/libertel enz…
en staat dus niet op jouw sim kaartje verder zijn de opwaardeercoded volledig random gekozen zonder enige regelmaat dus onmogelijk met een stukje software na te maken…

www.hackertronics.com