Bellen via de kabel proggie gezocht

vbimport

Er is een tijdje geleden (ik dacht door Redneck) een posting geplaatst met de vraag over hoe je over de kabel of over een modem kan bellen naar een vast of mobiel toestel. M'n concrete vraag is zijn er mensen die er inmiddels reeds ervaringen mee hebben, en die enkele proggies kunnen opnoemen waarmee ik het eens kan proberen (k' zit op Telenet - Belgische Kabel provider) en ik wil dus graag "gratis" kunnen bellen.
Tnx To The Replyiers

Het is volgens mij niet mogelijk om te bellen naar een vast of mobiel toestel vanaf de pc . Wel van pc naar pc met buddyphone . Als dit proggie bestaat en als het werkt ben ik ook wel geintereseerd .

Nee dit is er niet. bellen over kabel heet V.O.I.P, voice over ip. Dit is niet met software mogelijk, tenzij je kabelbedrijf het ondersteunt.

enkele kabel providers hebben deze optie als zakelijk abbonement, maar de meeste niet.
In de toekomst zal dit wel goed komen en zullen we gratis kunnen bellen.

Het enige wat je nu kunt doen is van pc naar pc bellen met netmeeting of zoiets, maar ja… dit is ook niet alles.

Grtz. CyberRoy

Je kan dat wel doen met Net2Phone. Maar ik heb dat eens geprobeerd en kan alleen maar nummer ‘90’ : klantenservice bellen, ik heb de handleiding niet gelezen en ik had het al gewist voor mijn raap viel.
Wil er iemand dit testen ? www.net2phone.com
ID : 99860
Account : 7638-5974-0201

Bedankt voor de reacties
Grtz To Ya All