Bellen met je vinger in je oor

Op RTL nieuws is een item “Bellen met je vinger” heel de tijd op de tv. Ze doen daar net of het iets niewus is om met een vinger in je oor te kunnen bellen met iemand.

Hmm dat doe ik al jaren…in stereo zelfs.
Vooral met mijn vrouw!

Hoe laden jullie toch van die grote foto’s ?Als ik dit doe dan zegt hij dat ik teveel laad.En ja ik gebruik .jpg foto’s.

Originally posted by donfrabrizio
Hoe laden jullie toch van die grote foto’s ?

Heel voorzichtig!! :stuck_out_tongue:

Sorry, ik kon het niet laten.

En ja ik gebruik .jpg foto’s.

Uhh…en nee dit is een gif

Dit nieuwsbericht is al minstens een week oud…las het volgens mij vorige week al ergens…maar de manier waarop jij zo communiceert is mij vreemd…(hoef maar 1 oor dicht te houden om doof te zijn :wink: )

Hoe laden jullie toch van die grote foto’s ?Als ik dit doe dan zegt hij dat ik teveel laad.En ja ik gebruik .jpg foto’s.
Ligt eraan of je afbeeldingen wilt uploaden (attachment) oif extern linken vir [IMG -tag

Originally posted by Da_Taxman
Dit nieuwsbericht is al minstens een week oud…las het volgens mij vorige week al ergens…maar de manier waarop jij zo communiceert is mij vreemd…(hoef maar 1 oor dicht te houden om doof te zijn :wink: )

Had het inderdaad ook vorige week al gehoord maar nu heb ik er ook beelden van gezien.

Heb jij trouwens ook iets gehoord van een 2e systeem waarbij je niet hoeft te spreken om met iemand te bellen.

Wij noemen dat hier geloof ik SMS’sen :stuck_out_tongue:

Originally posted by C@rlo
[B]Heb jij trouwens ook iets gehoord van een 2e systeem waarbij je niet hoeft te spreken om met iemand te bellen.

Wij noemen dat hier geloof ik SMS’sen :stuck_out_tongue: [/B]

Ken nog zo’n modern communicatiemiddel…was ook een mooie sales pitch bij…heette geloof ik een “Pen” of was het een “Potlood” met papier… :wink:

Originally posted by Da_Taxman
Ligt eraan of je afbeeldingen wilt uploaden (attachment) oif extern linken vir [IMG -tag

How the h… doe je dat dan, uploaden bedoel ik… Ik zie daar nergens een optie voor…! :confused:

Originally posted by Marsz-=FX
How the h… doe je dat dan, uploaden bedoel ik… Ik zie daar nergens een optie voor…! :confused:

dan niet… :frowning:

Originally posted by Marsz-=FX
dan niet… :frowning:

ja , maar dan moet je echt kleine foto’tjes maken.Maar toch bedankt voor de moeite.

Goh… Nooit gezien! stom heh… :stuck_out_tongue:

Wow, wat formaat heb je gebruikt want het is een kick ass foto van goeie kwaliteit.

euh?! gewoon gif 256 kleuren…:wink: