Belgische coverband gezocht voor feestje

Met ons kantoor hebben we in juni een uitstapje naar Spa (B). Voor dat uitstapje is de organisatie op zoek naar een goede coverband, die covers in het rock genre spelen.

Nederlandse bands hebben ze wel kunnen vinden, maar die waren ofwel niet beschikbaar of te duur (budget is ongeveer EUR 1.750 - EUR 2.000).

Daarom denk ik, laat ik eens hier vragen of er mensen zijn die een goede coverband kennen die verschillende nummers kent in het Rock genre en binnen de prijs valt. ALs er een website van de band is dan zie ik dat graag.

Bij voorbaat dank in ieder geval voor de reacties.

ps als iemand nog een Nederlandse band kent die in het zuiden opereert, dan hoor ik dat ook graag

niemand?

En ik maar denken dat het een makkelijke vraag was voor onze Belgische bezoekers…

Mja, ik ken niet echt zo iemand. SSJGoku426 missch wel, maar hij heeft toch niet geantwoord :confused: Er zitten hier gewoon veel te weinig Belgen! :slight_smile:

Hmmm ik herinner mij bezoekjes aan Parkpop en Maanrock waarbij wel enkele leuke covers gespeeld werden door verschillende groepjes.
Helaas worden de gaten in mijn hoofd te weinig afgewisseld door hersenweefsel, waardoor ik mij de namen hoegenaamd niet herinner. Er zat een erg leuk disco-groepje bij met een heel moeilijke naam ;). De site maakt me ook niet veel wijzer (programma van dit jaar).

Doch, ik zoek verder en laat je iets weten als’k ze vind :slight_smile:

hiephiep hoera

hier
Niet zeker of het dit was, maar lijkt toch ook leuk :stuck_out_tongue:

1155€ lees ik op deze site

oeps, da’s geen rock :o

Dit lijkt er misschien al meer op.

Kijk, daar hebben we tenminste wat aan!
Bedankt!!

Nog meer suggesties? Alles is welkom!

Ik zou voor deze kiezen!! (Belgian Asociality) :smiley:

Haha die bestaan ook nog altijd ja :smiley: Kheb ze vorig jaar nog zien optreden (en da’s weer genoeg voor een aantal jaren ;))

Originally posted by Da_Taxman
[B]Kijk, daar hebben we tenminste wat aan!
Bedankt!!

Nog meer suggesties? Alles is welkom! [/B]

Geen rock , maar rap ? :smiley:

Bedankt voor alle reacties.

Er schijnt intussen een band gekozen te zijn… Ik heb geen idee welke band, maar het schijnt rond te zijn nu.

Nogmaals dank voor de reacties.

hallo.
ik ben katia van rockformatie scream.
wij brengen live gedurende 3 uur de meest gekende rockcovers van oa anouk,neil young,the free,metalicca,guns & roses,ac/dc,skunk anansie,melissa etheridge,enz.
onze prijs is 900 euro.
katiameersman@telenet.be
groetjes van katia

Ik heb een hekel aan bands die te laat komen… :wink:

Welcome Katia. :iagree:

Je weet dat je hebt gereageerd op een thread die 9 maanden oud is. :wink:

Katia klinkt vrouwelijk (ben je een man … sorry :stuck_out_tongue: ), kom eens een kijken in The Livingroom … daar vindt je nog een aantal andere vrouwelijke members, en we kunnen er altijd meer gebruiken.

Post vooral in deze thread , special gecreeerd voor alle vrouwelijke members. :iagree:

www.sweet16theband.nl

Ik denk dat ik deze maar ga sluiten…dat feestje is al erg lang geleden…en ik werk intussen alweer ergens anders :wink:

Niettemin, bedankt voor de reacties!