Belg krijgt knal voor zijn kop!

vbimport

Een Belg, een Nederlander, een schoon wijf en een non zitten in een treincoupe. Plots rijdt de trein een tunnel in, en het licht werkt niet. Het is pikdonker. Dan klinkt er een luide klets, en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Belg pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
“Godverdomme” denkt de non, “die Belg heeft natuurlijk geprobeerd die madam te pakken, en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!”
“Tedju” denkt da schoon wijf, “die Belg heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!”
“Potjandoriegretverjoris” denkt de Belg, “die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de mep heb gekregen!”
Terwijl denkt de Nederlander :
“In de volgende tunnel sla ik die Belg weer op zijn bakkes!”

En de groeten van Ab-normaal

heheh, Ab-Normaal houdt wel van moppen geloof ik :slight_smile:

LOLOLOLOLOLOL :smiley:

Met andere woorden, die is wel cool man

Maar Pyromaniac, Jij was toch ook een Belg?? :slight_smile:

Tja 't is je eigen schuld als je langs een Nederlander gaat zitten. Reis gewoon eerste klas daar kom je geen Nederlanders tegen.

hahahaa alweer eentje die ik nog niet kende
thanks ab…

Waarom wil die NLer de Belg op zijn bakkes slaan in de volgende tunnel? Die Belg heeft al slaag gehad. En die Belg heeft niet de NLer gepakt omdat die niets door had.
En wie heeft het nou gedaan?

Verder wel lache. maar toch die paar vraagjes.

Mwa…op schaal van 1 tot 10 geef ik slechts een 4 of zo…

Een Kosovaar loopt rond de middag over straat in een Nederlandse stad.
Hij komt een man tegen.
Hij houdt deze man staande en zegt : " Ah, meneer de Nederlander, bedankt dat ik hier in uw mooie land mag verblijven en
…"

Hij wordt onderbroken door zijn gesprekspartner: “Moment, moment, ik
ben Marokaan, ik ben geen Nederlander.”

De Kosovaar loopt verder en klampt even later weer een toevallige passant aan :“Dank U meneer de Nederlander, dat ik
hier met mijn familie…”

Weer wordt hij onderbroken : " Ik niks Nederlander, Ik Turki ".

De Kosovaar loopt verder en jawel hoor, hij ziet een neger
komen welke hij weer aanspreekt :"Meneer de Nederlander, mag ik U hartelijk bedanken voor uw gastvrijheid .

" Beste man, “, zegt de neger, " je ziet nu toch ook wel dat ik Zwart
ben”.
" Ik ben Surinamer, ik ben geen Nederlander ".

“Maar”, zegt de Kosovaar,
"waar zijn dan al die Nederlanders "?

De Surinamer kijkt op zijn uurwerk en zegt :

“Tja, die moeten werken tot half 6” ! ! !

LMAO strakke signature :slight_smile:

Van Ab-Normaal vind ik niet zo kicku :D, maar die van DJ-rolo wel :D!!! HAHA

Greetz

Ik vind ab best cool!!!:cool:

Greetz Alasta Man!!!

Originally posted by djrolo
[B]
BLABLABLA

ben".
" Ik ben Surinamer, ik ben geen Nederlander ".

“Maar”, zegt de Kosovaar,
"waar zijn dan al die Nederlanders "?

BLABLABLA
[/B]

Sorry, ik kan er niet om lachen. Feiten opsommen doe je maar op school…die van die beld vind ik wel leuk overigens

.

[B]

Als je daar niet om kan lachen, dan lach ik om jou … :frowning:

[/B]

Het is geen aanval op jou, ik vind de zogenaamde mop gewoon slecht

[B]

Ik voelde mezelf ook niet aangevallen, want ik heb die mop niet zelf verzonnen hee…

maar ben nog niemand tegen gekomen die daar nie om kan lachen…ben je zelf turk/marok/kosovaar of zo??? [/B]

Nee, gewoon Nederlander maar ik vind de mop gewoon niet leuk. Daarbij, hij is ook niet grappig dat je zegt : ‘Goh, op die manier’, maar hij moet de leukheid putten uit de discriminatie of vooroordelen. Niet dat ik zelf van tijd tot tijd ook hartelijk kan lachen om dergelijke moppen maar deze ?

er ging effe iets fout met reply-en vanstraks…mijn reply op de jouwe van 21.44 stond voor de jouwe ??? :frowning:

Moet niet gekker worden, met die reply’s

Volgens mij ben je terug in de tijd geweest :wink:

hahahaha die van Djrolo roelt!!!

hahaha ja die van djrolo is echt een vette mop…

LOL :stuck_out_tongue: