Belangrijk: We rekenen op jullie he!

vbimport

Nu we ook meedoen aan het rc5 project, hebben we jullie hulp extra hard nodig he ! Zonder jullie zijn we namelijk niets, en we moeten toch echt laten zien dat wij CD Freaks en burners een groep is om rekening mee te houden, RC5 is de eerste stap, winnen we dat dan gaan we voor world domination (Watch your back BSA

Okay misschien een beetje teveel van het goede, maar misschien kunnen we een lekkere hoge ranking krijgen, toch iets om trots op te zijn om tussen sites als Andandtech and Slashdot.org te mogen staan, maar goed of dat gebeurd, hangt af van jullie.

In iedergeval kunnen we laten zien dat wij burners niet alleen maar slechte mensen zijn die niet willen betalen voor software, maar een enthousiaste groep met een leuke hobby !

Hopend op jullie medewerking,

DoMiN8ToR

Meer info en meedoen: http://club.cdfreaks.com/rc5/

GO DoMi GO DoMi

meld je ff aan dudes allemaal !

KgB

Ik ben er bij

2de PC ook maar die lijkt er weer op te flippen net zoals met Dutch Power Cows vroeger

mjah 1pc hier doet het ook wel dan zal ff school gaan bekijken

Ik doe ook mee, het word een mooi project. Maar wat valt nou eigenlijk precies te winnen?? Het is een mooi project, ik heb kabel, computer laat ik als ik naar school ga heel de dag aanstaan zodat het hacken voort gaat!!!

Greetz,
RMX

wat er te winnen valt staat bovenaan de help page.

Het is eigenlijk meer voor de lol en je krijgt een hele mooie koe hoofje in je taakbalk te zien, das toch mooi genoeg

Feeeeeeeeeeeeeed me, Seymour

Net als Dutch Power Cows op www.tweakers.net

Wel humor allemaal, maar die key heb ik al gekraakt op mijn telraam

Da_Taxman

In iedergeval kunnen we laten zien dat wij burners allemaal slechte mensen zijn die niet willen betalen voor software, maar toch een enthousiaste groep zijn met een leuke hobby !

Ja leuk portje maar doe je nouw mee ?

[offtopic]
Ik denk dat portje eerst een antwoord zou willen op zijn vraag dom…of je meegaat vissen of niet portje?

[/offtopic]

hahaha kijk dat bedoel ik nou RNG
taktiek he…

een heel tijdje terug heb ik een topic geopend over de top 1000, geloof ik.
Geen CD FREAKS heren.
zoals ik toen al zei: ertegenaan.

btw: wat is het rc5 project ? ikke nie weet
hahaha

What is RC5

CD Freaks, the power of United Burners’s refers to the CDFreaks RC5 Team. We have decided to take part in the RC5-65 project at Distributed.net. This means that we along with thousands of other internet users are trying to crack a 64-bit key. This is done by brute force where all 2^64 keys are tried out, and that comes to a very large amount of keys ! The project has been running for almost 3 years and there is still a long way to go.

hier heb ik Da_Taxman, my personal translator, bij nodig.

[This message has been edited by portje* (edited 05 June 2000).]

En van het reply van portje en ruffnext snap ik al helemaal niets.

Top1000, mee vissen ? Ik lees het hele forum niet hoor (meestal 4 a 5 topics maar), daar zal het wel aan liggen…

sorry DoMiN8ToR, dan lees je toch echt de goeie niet.

Portje*, moet ik het voor je vertalen, of moet ik gaan uitleggen wat RC5 precies inhoudt?

Dat laatste weet ik ook niet precies, maar ik kan wel de tekst voor je vertalen (zoals bijna elke CD Freaker).
Speciaal voor Portje*:
<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
CD Freaks, de kracht van de verenigde branders verwijst naar het CD Freaks RC5 team. We hebben besloten om deel te nemen aan het RC5-65 project op Distributed.net. Dit betekent dat we samen met duizenden andere internetgebruikers proberen om de 64-bit (code)sleutel te kraken. DIt wordt gedaan door brute kracht, alle 2 tot de macht 64 (=18446744070000000000) mogelijkheden geprobeerd worden en dat is een grote hoeveelheid sleutels! Dit project is al bijna 3 jaar gaande en er is nog een lange weg te gaan.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ok, tot zover mijn vertaalslag

Da_Taxman

Mijnheer Da_Taxman, my personal translator.

mag ik U danken uit naam van alle analfabeten op dit forum.
(sorry ik gluur af en toe op erotic sites)
Nu weet ik tenminste waar het over gaat.
en natuurlijk gaat de elite bij CD Freaks meedoen.

ik moedig ze aan en sta pal achter ze.
alleen weet ik nog niet wie het CD Freaks RC5 team is.
The Duke: namen a.u.b

Ik sta elk jaar voor vrienden in Nijmegen langs de kant met bloemen in de vierdaagse tijd.
dat wil ik ook wel doen voor ONS team.

en dan kan ik me tenminste met het echte werk bezighouden, RNG weet wat ik bedoel.

hij zei meneer tegen me

Da_Taxman

Mijn god …als dom morgen wakker wordt sluit hij deze topic meteen…dus post nu het nog kan

Al is het maar om de topic weer bovenaan te krijgen!!!

1 woord:

zucht

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>zucht<HR></BLOCKQUOTE>

Het hele topic samengevat in 1 woord…

bijdeweg…ik doe mee hoor Domi…met 4 PC’s!

[This message has been edited by KOekiE (edited 05 June 2000).]