! BELANGRIJK ! LanParty dreigt niet goed te gaan

Dames en Heren ,

Zoals jullie weten zijn er grootste inspanningen geweest door vooral Wookie om een officieel cdfreaks lanparty te organiseren.

Er is al meer dan een jaar over gesproken en de animo voor een lanparty bleek meer dan voldoende te zijn.

Na enig geharrewar over een lokatie is er uiteindelijk een paar weken geleden een mooie lokatie gevonden die praktisch in het midden van Nederland ligt.

Maar… met nog een maand te gaan hebben zich ACHT hele personen ingeschreven… en om het een beetje rendabel te houden hebben we toch echt wel een mens of 25 nodig.

Wat is nu het probleem ? Willen jullie niet meer ? Kunnen jullie op eens niet ? Geen vervoer ? Geen tijd ? Geen zin ?

Als dit in het water dreigt te vallen , zal de animo voor nog eens een idee op poten te zetten bar weinig worden.

Dus maak die belofte eens waar en kom ons met een bezoek vereren in Driebergen. Als vervoer een probleem is , dan moet je dat eventjes zeggen. Misschien dat je wel op de route ligt van iemand anders die wel gaat.

Kijk je ouders anders eens lief aan en laat je afzetten op het station met een hele zwik hardware , desnoods haal ik je zelf nog wel op van het station in driebergen , zo’n moeite moet dat toch niet zijn ?

De lan party is voor JULLIE !

De internet verbinding is te traag :slight_smile:

Ben zelf geen LANer maar ik hoop voor jullie dat alles niet voor niets is geweest.

Suc6.

Vind ik ook mensen…opschieten met inschrijven!

ik zal vandaag ook ff betaling op de bus doen btw.

Originally posted by DynAMikE
De internet verbinding is te traag :slight_smile:

heb je de kleine lettertjes niet gelezen “We denken er over na om internet in z’n geheel te downloaden en offline beschikbaar te stellen op 1 v/d servers.)” :wink:

Ik hoop ook voor jullie dat er zich meer mensen aanmelden, t zou wel balen zijn als je er zoveel moeite voor heb gedaan en dat er dan uiteindelijk (bijna) niemand komt.

waarom reageren hier nou alleen mensen die niet komen…verdomme schiet eens op ppl, en meld je es aan. :frowning: :frowning: :frowning:

Originally posted by theunbeatable
heb je de kleine lettertjes niet gelezen “We denken er over na om internet in z’n geheel te downloaden en offline beschikbaar te stellen op 1 v/d servers.)” :wink:

Wel lache dat mensen dat ook echt nog lezen. :stuck_out_tongue:

:bow: :bow: go Mr. B go, go Mr. B go :bow: :bow:

en voor die gene die nog niet in geschreven hebben. . . . .

M E L D J E A A N ! ! ! !

see yah . . . . . :stuck_out_tongue:

Ik betaal vanavond al!!! Ik kom het persoonlijk brengen bij Wookie! :bigsmile:

Originally posted by King Dingeling
Ik betaal vanavond al!!! Ik kom het persoonlijk brengen bij Wookie! :bigsmile:

Hmmz niks van gezien… :stuck_out_tongue: (geintje)

Ik kom niet (heb ook nooit gezegd dat ik zou komen trouwens), maar ik vind dat diegene die interesse hadden zich NU als een gek moeten gaan aanmelden.

dat maak je nu altijd mee, je steekt je nek ergens voor uit en dan laten ze het afweten…!

Sterkte Wookie, je zal het nodig hebben…

Originally posted by Marsz-=FX
[B]dat maak je nu altijd mee, je steekt je nek ergens voor uit en dan laten ze het afweten…!

Sterkte Wookie, je zal het nodig hebben… [/B]

Het gaat niet om mij! Het gaat om degenen die zich aangemeld hebben!
Het wordt minder druk als we gehoopt hadden, maar het gaat zoals het er nu naar uitziet gewoon door! Meer mensen is meer lol, dus als iemand toch tijd kan & wil maken om te komen dan horen we dat graag!

En ja, je zal altijd zien dat mensen die eerst JA! roepen puntje bij paaltje het toch ineens af laten weten. Is jammer, maar die mensen heb je. :rolleyes:

DEZE THREAD WORDT NIET DOOD GEZWEGEN !!!

een iemand heeft er geluisterd nu de rest nog :a :a :a

see yah . . . . :cool:

oke misschien dan well:( :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

waar om schrijft nouw niemand zich in . . :confused:

(hier vallen diegene die ingeschreven zijn NIET onder)

nou dat zegt weer genoeg over de de freaker’s hier. . .

dus alleen de “die hards” komen . . . .

als ik niks hoor klop dit dus en zijn er ongeveer 10 “die hards”:stuck_out_tongue:

See Yah . . . . :cool:

Als ik kom dan houd je nog minder deelnemers over…dus wees blij :wink:

Maar ik kan die datum niet.

Originally posted by Da_Taxman
[B]Als ik kom dan houd je nog minder deelnemers over…dus wees blij :wink:

Maar ik kan die datum niet. [/B]

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

zeker niet echt geliefd op het forum. . . .

:stuck_out_tongue:

nou ja ieder geval iemand die het nog interseert. . .

(ingeschreven personen niet mee gerekend)

well. . . . :confused:

See yah . . . . :cool:

Ik zou ook wel wille komen maar van de limburg in belgie naar Nederland in utrecht is wat ver voor met een speeltje te sleure :bigsmile:

Ik zou ook wel willen, maar m’n vakantie staat al een tijdje gepland… sorry.

Originally posted by winchtrophy
Ik zou ook wel wille komen maar van de limburg in belgie naar Nederland in utrecht is wat ver voor met een speeltje te sleure :bigsmile:
Nou…nou. Iedereen moet met zijn speeltje sleuren. Ook ik die zo dicht bij woont. Er zijn mensen die moeten een uurtje rijden en die hebben dat er wel voor over. Voor jou is het een uurtje + een half uurtje als je ff snel rijd. :wink: