Belangrijk: Enkele wijzigingen en een foutje!

Zoals enkelen misschien al is opgevallen zijn er in dit forum een aantal postings bijgekomen, voor diegenen die niet met het forum bekend waren, deze komen uit de General News Discussion. We hebben dit forum opgeheven omdat deze voornamelijk werd gedragen door een aantal mensen (overigens onze dank nog hiervoor) en er weinig echte conversatie plaatsvond.

Naar onze mening kunnen de postings die daar werden geplaatst ook in dit forum geplaatst worden en om de overzichtelijkheid en van de hoofd forum pagina te behouden (het liefst dus zo min mogelijke onnodige forums, naar onze mening) hebben we besloten alle threads van dat forum naar dit forum te verhuizen en General News Discussion verder te verwijderen

Alle postings zijn dus NIET verloren gegaan!

Ik denk dat dit voor velen geen probleem zal zijn aangezien zij weinig gebruik maakten van het forum, en voor de diehard posters die daar wel postten, voel je vrij om deze postings nu voort te zetten in dit forum, als de mensen er geen prijs op stellen dan horen jullie het vanzelf ! :rolleyes:

Voorts zijn vandaag [26-01-2002] de tijden een beetje in de war, dit komt omdat gisteravond de servertijd is aangepast, alleen is hierbij ook de datum 1 dag verschoven, hierdoor zijn de replies soms wat onwillekeurig veranderd, onze excuses hiervoor, maar dit zal na vandaag verder geen probleem meer moeten opleveren.

Dan nog iets, vandaag zal ik ook de namen van de Nederlandse Forums aanpassen, zodat ze duidelijker herkenbaar zijn voor Nederlandse bezoekers. Dutch: General Software Questions zal dan b.v worden veranderd in Dutch: Algemene Software Vragen. Ook wil ik General Chat veranderen in Huiskamer om de ‘gezelligheid’ (voorzover jullie die hier hopelijk vinden) wat meer voorop te stellen.

Het lijkt me sterk dat iemand hierop tegen is maar mocht iemand goede argumenten hebben dan kan diegene zich bij mij melden.

Al met al geen schokkende dingen, maar zo zien jullie dat we altijd bezig zijn om het forum te verbeteren, en is het duidelijk waarom we -wat- doen.

Met vriendelijke groet,

DoMi

Ik wilde over die data al een vraag gaan stellen, maar jij lost het wel weer goed op :slight_smile:

Wel leuk: DUTCH: De Woonkamer :smiley:

Woonkamer is een toepasselijke naam :slight_smile:

Kom eigenlijk nooit in de woonkamer, alleen om te eten! :slight_smile: (voor de tv… duh!)

viel me al op van die tijden :slight_smile:

Zal hierop ff repleyen, vindt de nieuwe opzet van het board beter. de cd shop vindt ik ook echt gaaf, (ff nog 2 dozen aldi cd’s eruitblazen en dan bestellen met die hap).

Maar dat ik niet reageer op de nieuwspostings wil niet zeggen dat ik ze niet lees. Dus nieuwsposters gewoon blijven posten.
ik lees namelijk ook al geen krant en kijk ook niet altijd journaal. vindt het toch wel fijn dat ik dan op cdfreaks een beetje wordt bijgeschaafd. :stuck_out_tongue:

SBS 6 achtige naam vinnik het wel

" 't Koffiehuis " van leuteraars, voor Koffieleuten… :stuck_out_tongue:

Pff, gelukkig ik ben verlost van die eeuwig durende 30 sec reply shit. Door dat gekut met die klok kon ik uren lang niets posten… :smiley:

Anyway…, Evolution is improvement!

Originally posted by Marsz-=FX
Anyway…, Evolution is improvement!

Ik dacht dat Evolutie een kreet van de natuur was “Dit werkt niet , dus in godsnaam , laten we het op een andere manier proberen !” :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Ik dacht dat Evolutie een kreet van de natuur was “Dit werkt niet , dus in godsnaam , laten we het op een andere manier proberen !” :slight_smile: [/B]

Idd… Alleen dan niet in “gods” naam heh!:stuck_out_tongue: