Bekkende nederlanders adressen

Originally posted by Mr. Belvedere
Waarom lijkt het alsof de helft van de nieuwe threads eindigt in een zoveelste zinloze discussie over Pim Fortuyn , zijn daden en de moord ?

Ach… dat “Leikt” maar zo… :wink:

voor: drcrash

De nummers in je lijst zijn veelal geen thuisnummers van de mensen. Neem als voorbeeld Jan des Bouvrie, dat is het nummer van Het Arsenaal (zijn winkel) en die staat ook gewoon in het telefoonboek.

Waar haal je die adressen vandaan?

Ik zweer het je , 2 jaar oude threads omhoog halen wordt het echt he-le-maal voor 2004. Meer oude threads ! Meer meer meeeeeeeeeeer !

hoe kan je 06 nummers van gewoone mensen vinden??

en ik maar denken hoe ik aan die lijst kwam…

Bart De Graaff (Zal wel niet meer werken)
035 6244151

Nope die doet het inderdaad niet meer.

LOL :stuck_out_tongue:

ik vraag me eigenlijk af wat zo’n adressen - telefoonlijst hier te zoeken heeft, volgens mij heeft dat in de verste verste NIX met de onderwerpen op cd freaks te maken!! :cop: :cop: :cop:

Nee? CD Freaks -> computerfreaks -> nerds -> seksloos -> wanhopig -> sekslijnen -> telefoon -> telefoonnummers

Q.E.D.

Ja !!! Met ouwe koeien (tel ik mezelf niet mee ook al ben ik lang niet hier geweest) krijgen we de huiskamer wel weer vol ! :wink:

Jups Oerlemans en Overgaag wonen samen, zijn namelijk getrouwd en hebben kinderen evenals van Veen en Westerweel.

:rolleyes:

Lekker boeie zo’n oude thread, zucht.

Hey ik weet nog paar nummers die wel kloppen;-)
Kan iemand mij ook helpen aan het nummer van Gordon of een mailadres?