Bekijk wat je moet betalen

vbimport

Altijd al willen weten wat het kost om doelloos rond te hangen in een vrij toegankelijke ruimte, wat het kost als je je buurvrouw bespiedt?

Voor allerlei overtredingen kun je de hoogte van de boetes terugvinden in de 'Boetedatabase' van het Openbaar Ministerie:
http://www2.openbaarministerie.nl/boetebase/basis/intro2.htm

Doelloos rondhangen kan nog 40 euro kosten ook....misschien moet ik dat eens bij die randgroepjongeren gaan innen die de parkeergarage onveilig maken :wink:

ps van andere aard, maar ook over boetes: Onnodig gebruik van de claxon kost in Munchen 10 euro per overtreding (dit in verband met het overmatig toeteren van de voetbalfans wanneer Duitsland weer gescoord heeft)

hier mag je dan wel bevoegd zijn om mensen te bannen. Maar “in het echt” moet je andere bevoegdheden hebben…
Wat je kan doen is de :cop: erbij halen, en vragen of je een deel van het geld mag hebben. Als compensatie voor het klikken…:cool:

[edit]
Ze willen dat skaters door de berm gaan… of de uiterste zijde van de rijbaan (waar dus allemaal rommel ligt :confused:

als skater bij gebreke van een voetpad, een trottoir en een fietspad niet de berm of de uiterste zijde van de rijbaan gebruiken

boete: €14.-

heb ik natuurlijk weer.

keertje aangehouden vanwege zonder helm te steppen (dus 20km/h op brommer) geeft die wout me een boete van 45€ niet terecht dus.

Dankzij ons aller tax zal ik dus nu eens lekker als ik de prent binnen heb even lekker mijn 5€ trugvorderen.

deed je niet ook iets anders verkeerd? door rood ofzo, wout afzeiken… etc etc.

want volgens mij zijn dit minimum straffen…

suc6 iig.:cool:

op 144 geklokt worden en van de weg afgehaald (A20, 120 max) worden kost idd 80 euro’s… :frowning: