Bekend probleem , bekende link

Het is weer bezig ,

mensen vragen hoessies ,
mensen vragen serials ,
mensen vragen ftp prut,
enz enz

Is het makkelijk dat hier even op cdfreaks een standaard pagina met de alom bekende pagina’s google.com , cracks.ru en zo opgezet wordt.

scheelt heel wat thread reply’s :slight_smile:

kleine opzet

hoessies
http://mega-search.net
www.coveruniverse.com
www.covers.cc

cracks en serial prut
www.crack.ru
www.cracks.am
http://astalavista.box.sk

sponzen van applicaties
www.elaboratebytes.com
fosi

of zit ik weer te zaniken ?

Originally posted by Mr. Belvedere
of zit ik weer te zaniken ?

Of de mainpage daarmee geassocieerd wil worden is een andere vraag…een aantal pagina’s wel (google en Coveruniverse).

Maar dan nog, deze links zijn al zo vaak hier langs gekomen, bij 1 zoekopdracht en je hebt ze allemaal (maakt eigenlijk niet eens uit waar je op zoekt).

Ik heb me er maar bij neergelegd, veel mensen zijn gewoon lui en willen nu eenmaal dat je het antwoord op een zilveren presenteerblaadje aanreikt. Even zelf moeite doen is er niet meer bij…maar dat is een discussie die ik al vaker heb geprobeerd te voeren, maar het helpt geen ene zier hiero.

Gewoon negeren die mensen die niet de moeite nemen om te zoeken. Maximaal even veel tijd besteden aan een antwoord als mensen gedaan hebben bij het stellen van de vraag…kan je verzekeren, ben je heel snel klaar :wink:

Helemaal eens met Taxie, iedere CDFreak zou deze links op ze eikel getatoe-eerd moeten hebben!
En wie ze niet kent hoort hier niet thuis, maar HIER.

Originally posted by Sorcerer
Helemaal eens met Taxie, iedere CDFreak zou deze links op ze eikel getatoe-eerd moeten hebben!

Je kunt het ook overdrijven he :smiley:

helemaal geen slecht ID van belvedere. En is het zo illegaal om op de mainpage naar deze sites te linken dan ? je linkt toch alleen maar naar de site en niet direct naar de files die erop staan ?

Xian heeft gelijk, volgens de policy mag je wel naar de sites linken maar niet direct naar de files!

En mensen denk aan het back-up gebruik! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Sorcerer
Xian heeft gelijk, volgens de policy mag je wel naar de sites linken maar niet direct naar de files!

Je moet een onderscheid maken tussen de main site, waar adverteerders komen te staan die daar niet zo mee te maken willen hebben lijkt me. Het is niet een kwestie van pure illegaliteit of niet, maar de uitstraling van de site.

Op het forum zou het eigenlijk ook niet mogen, maar daar geldt nu eenmaal een ander beleid, te meer nu het forum op een andere server draait dan de mainsite.

Maar als onwetendheid een zegen is, dan zijn veel mensen enorm gezegend hier :stuck_out_tongue:

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Ik heb me er maar bij neergelegd, veel mensen zijn gewoon lui en willen nu eenmaal dat je het antwoord op een zilveren presenteerblaadje aanreikt. Even zelf moeite doen is er niet meer bij…[/B]

Het is wel erg verleidelijk om even je vraag te posten en dan pas zelf te zoeken dan eerst zelf zoeken en dan pas vragen. Want in het eerste geval heb je je antwoord sneller als je het zelf niet kunt vinden…

Originally posted by Totibbs
[B]

Het is wel erg verleidelijk om even je vraag te posten en dan pas zelf te zoeken dan eerst zelf zoeken en dan pas vragen. Want in het eerste geval heb je je antwoord sneller als je het zelf niet kunt vinden… [/B]

In zeker 7 van de 10 gevallen is dit zeker niet het geval…
Met de zoekfunctie van dit forum zijn in een rap tempo de antwoorden op veel vragen reeds te vinden, daarnaast kom je met Google ook erg ver.

Verleidelijk is het zeker, maar dat is het af en toe ook om sommige mensen lichamelijk letsel aan te brengen…maar dat doe je toch ook niet zomaar :wink:

Smartass heeft gelijk, tis dan wel dezelfde site, maar toch is het op de mainpage anders dan op het forum…

dat dit af en toe wat rekbaar is, is een tweede…

Maar als je echt graag iets wilt weten op het wat minder legale vlak kun je altijd ff op IRC komen vragen!

server: IRCNET
channel : #CDFreaks