Beeldscherm probleem

vbimport

mijn beeld scherm blijft op 16 kleuren staan
en als ik het wil veranderen naar 32bit ( kan niet) allen tot 16 bit hij hoort het wel te kunnen Dan start ik de computer en blijft in 16 kleuren staan en als ik dr.watson draai dan dat zegt het het volgende:Het bestand mmsystem.dll wordt niet genoemd in de sectie [boot]system.ini
Het kan zijn dat de multimediaservices niet juist werken. Het lijkt er op dat geen beeldbesturingsprogramma dat compatibel is met windows 95 Plug & play. Ik heb trouwens windows 98

Wie kan mij helpen met dit probleem, ik heb er erge last van

Mail asjeblieft naar Fsteenks@hotmail.com

Je zou ff kunnen kijken of je het bestand überhaupt hebt en dan geoon in je boot zetten… Als je het niet hebt lijkt me sterk want ik heb het wel. Wat voor kaart heb je? Voodoo III kan alleen maar in 16bit
( of had je alleen 16 kleuren ? )

ik heb een voodoo2 8 mb
en hij staat niet in dat bestandje van
system.ini

help me asjeblieft

HE stratenboek staat je resolutsie niet te hoog kan maar tot 800/600!!

NF Area 51 Crew

[This message has been edited by NightForce (edited 19 March 2000).]

Ik heb al eesn eerder dit problem gezien bij mijn broertje die de Monster Fusion kaart heeft.

Probeer dit eens:
->> Ga naar het configuratiescherm.
->> Ga dan naar Beeldscherm.
->> Klik op Geavancerd en ga naar prestaties.
->>Nu moet je even kijken hoe die instellingen staan.
Staat de kaart geconfigureerd op Volledig zet ze dan op Geen.
Staat de kaart geconfigureerd op geen zet hem dan op Volledig
->> Nu moet je je computer herstarten, wel herstarten dat je langs de bios komt.
->> kom je nou weer in windows zet je de instellingen van de prestaties weer terug herstart je weer.
->> als je nu weer in windows terug komt dan moet je instellingen van de resolutie weer goed kunnen instellen.

Ik denk eerder dat je goede drivers moet downloaden! Deze zijn waarschijnlijk de oorzaak. Surf daarvoor naar de homesite van je productontwikkelaar!