Beeld is vaag (blurry) bij games

vbimport

Beste mensen jullie zijn mijn laaste hoop.

Ik heb namelijk een probleem met mijn beeld in spellen. Bv in cs heb ik als ik speel uitgesmeerde graphics. Ik neem aan dat jullie snappen wat ik bedoel maar zal het toch nog even uitleggen. Bij het lopen en ietwat snel bewegen van de muis heb ik enorm last dat de graphics uitgesmeerd worden en dus zie ik alles wazig en slecht. Aan mijn systeem kan het denk ik niet liggen, want:

Amd Athlon 1800 xp
512mb ddr ram
geforce 3 ti 200
Beeldscherm is Ctx VL 710 T met goede refreshrates dus.......

En de nieuwste drivers voor de geforce zijn aanwezig zo ook voor directx, ehm het beeldscherm dacht ik dan daar ligt het aan, maar deze is toch ook redelijk goed. Een maat van me heeft ook cs en heeft een geforce 2 gts ofzoiets en heeft een waardeloos beeldscherm en hij heeft nergens last van en ikke wel

Weten jullie misschien een oplossing.....
:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

is het toevallig zon flatscreen monitor?

Want die kan niet goed refreshen…

Verder, is het alleen bij CS? of ook bij nieuwere gameS?

want het lijkt onlogisch. maar je systeem kan gewoon te goed zijn voor het spel.
veel suc6

Bij alle games en het is geen flatscreen.

Originally posted by Totibbs
is het toevallig zon flatscreen monitor?

Flatscreen maakt niet uit, als het maar geen TFT ding is! :wink:

Anyway, probeer is een oudere release Detonator drivers. Het nieuwste betekent niet altijd het beste hè! :wink:

heb je toevallig een “beeldverbeteringsprogramma” zoals 3Deep van asus ofzo geinstaleerd ?

Proggie als 3deep heb ik er wel een x opgehad, moet dat dan niet of…? Andere videokaart ook in mijn comp gehad maar ook dat haalde niks uit :frowning: