Bart De Graaff (35) overleden

vbimport

Zojuist is bekend gemaakt dat Bart de Graaff is overleden. Hij was opgenomen in het ziekenhuis en was al ernstig ziek

Bart R.I.P

Nou ik voel me weer enorm kut.

Ik kon alles wat hij heeft gedaan wel erg waarderen en moest vaak lachen. Laatst dacht ik nog “hopelijk is hij nog lang onder ons”

Ik ga me maar even afzonderen en denk aan een goed mens : Bartje :frowning:

Ondanks dat ik hem niet echt mocht, vind ik dit toch wel jammer… het was toch een hele prestatie van hem om met zo’n uiterlijk (niet beledigend bedoelt) op de buis te durven.

Ok, hij heeft er weliswaar enigzins gebruik van gemaakt maar toch krijgt hij mijn respect…

jammer…!

erg jammer, ik vond hem vroeger heel koel bij bart boos, later ook bij bnn. het opzetten van bnn (tot wat het nu is) is echt een enorme prestatie van bart de graaff, terwijl hij al die tijd ziek is geweest… zeer veel respect

ja hoor zelfs in belgie is bart(je) zeer bekend

zeer spijtig :frowning:

Ik hoorde 't net op de autoradio jah…

Jammer

Shit zeg… weer een markant figuur dood… had verder niet zoveel met Bart, BNN is meestal wel aardig.

:frowning:

Ah, Bart, dat moet zo wat de eerste herinnering zijn die ik heb aan de Nederlandse televisie. En is ie ook niet een tijd op MTV geweest. Spijtig dat hij er niet meer is, hoewel het voor hemzelf misschien wel beter is. Heb zijn toestand eigenlijk niet meer zo veel gevolgd.

Ja toch wel jammer, ik was een goed manneke en had gevoel voor humor, maar ja vorig jaar was het ook al bijna al zover. RIP friend

ik vraag m’n eigen af hoe lang bnn zonder bart nog blijft bestaan

Kan eddy het over gaan nemen, die heeft wel de zelfde denkwijze als Bart. Wel jammer zal ´m wel missen op TV

Ik zal zijn stalk shows missen, wel kicken wat hij daarin deed.
Ik heb ook een nieuw plaatje, uit respect voor Bart zal ik deze blijven gebruiken

blijft triest… :frowning: