Banners & popups

vbimport

Ik ga binnekort eens knutselen met een siteje maar nu wilde ik vragen of mensne hier ook aanraders hebben voor banners die ik erop kan zette zodat ik de server kosten eruit kan halen :smiley:
het liefsts heb ik iets wat paid-per-vieuw is of een pop-up ofzo waar je ook per vieuw wordt betaald.

ik heb er een van siane.nl op mijn site staan
maar mischien dat je ok wat aan maileuro’s en surfrace

die sjane doet het nie :frowning:

Reken er maar op dat je er niet veel mee verdiend, banners leveren zo goed als nix op op het moment en die wel wat opleveren is moeilijk om tussen te komen !

Nou ik heb uiteindelijk wat gevonden dus voor de andere geintereseerden onder ons klik hier

Originally posted by flash-x
Nou ik heb uiteindelijk wat gevonden dus voor de andere geintereseerden onder ons klik hier

Oh en dat vindt je een normale manier van ‘geld verdienen’?

Een beetje je bezoekers een dialup programma opdringen / laten installeren om ze vervolgende voor dikke euro’s naar een of ander vet betaal nummer te laten inbellen…

daar heb ik dus echt een schijthekel aan he… naja mijn mening.

Originally posted by MP|3

daar heb ik dus echt een schijthekel aan he… naja mijn mening.

Als dat alles was… voor mensen met een ISDN verbinding kunnen dit soort programma’s rampzalig zijn: ze installeren automatisch een verbinding en bellen binnen een seconde (tja ISDN is eenmaal zo snel) in op een asociaal duur nummer (ergens op de Bahama’s ofzow).

Ik heb eerder gelezen dat er o.a. in Duitsland mensen op deze manier nietsweten voor duizenden Euro’s “bedrogen” zijn, diep en diep triest.

Van mij mogen alle bedrijven die dit op hun geweten hebben direct gesloten worden. Tevens zouden ze de gedupeerden de vaak enorme schade onmiddelijk (met hoge rente) moeten vergoeden…

Originally posted by MP|3
[B]

Oh en dat vindt je een normale manier van ‘geld verdienen’?

Een beetje je bezoekers een dialup programma opdringen / laten installeren om ze vervolgende voor dikke euro’s naar een of ander vet betaal nummer te laten inbellen…

daar heb ik dus echt een schijthekel aan he… naja mijn mening. [/B]

Ben ik het helemaal mee eens…
Voor dat soort programmaatjes ben ik blij dat ik alleen kabel heb, dat mijn telefoonverbinding hier niet voor gebruikt kan worden.

Daarbij, voor iedereen die hier referrer links had gebruikt, dat is tegen de regels en die heb ik dus ge-edit.

Originally posted by flash-x

ik heb niet snel een gigantische bloedhekel aan reclame , maar dit scoort heel erg hoog in mijn irri top 10 !

En volgens mij is

"De promotor krijgt ook nog provisiebonussen over de basisverdiensten van de promotors die hij aangebracht heeft. Dit systeem werkt via een aantal niveau’s. U staat zelf bovenaan.
"

dit een pyramidespel en dus VERBODEN !

Verder zijn ze gewoon callswitchs onder een andere bv.

Hmm dan gaan we weer iets anders zoeken