Backup

vbimport

hallo hoe maak ik een backup van mijn systeem welk programma ben ik hier voor nodig ik heb windows xp home edition

Probeer powerquest disk image eens. Dat maakt een complete backup van je hd.

MZL D@RKNeSS

vriendelijk bedankt

Of Ghost…
Zoeken doet wonderen

Ik weet niet hoe het met XP home gesteld is, maar XP pro heeft een ingebouwd backup programma… het is weliswaar niet het beste backupprogramma ter wereld, maar het voordeel is wel dat het bij XP zit en je zodoende geen los programma hoeft aan te schaffen…

tenzij je natuurlijk geld genoeg hebt … :wink:

Maar de vraag is natuurlijk ook wat je wilt backuppen???

nou ik heb gehoord, (weet niet of het waar is, heb namelijk nog nooit eerder een backup gemaakt), van mijn harde schijf dat als je computer vast loopt en dan kun je de backup gebruiken om je computer weer zo te krijgen als ie toen was toen je die backup maakte

het is weliswaar niet het beste backupprogramma ter wereld

welke is dat dan wel:bow: :bow: :bow:

Originally posted by simply
[B]

welke is dat dan wel:bow: :bow: :bow: [/B]

Nou een “beste” bestaat niet als zodanig, maar het is toch zeker mogelijk de MS backup tool te overtreffen. Voor veel doelen is idd Ghost of DriveImage al een betere keuze… maar er zijn er nog veel meer!

Het gaat zich er maar om welke functionaliteiten jij belangrijk vindt, welk medium je wilt gebruiken, wat verder belangrijk is (snelheid bijv) etc etc… en dan kun je een keuze maken welk pakket je koopt, dan wel legaal downloadt (open source oid)…