Backup van netwerk en dialup settings

vbimport

Ik wil binnenkort mijn pc (Win2000 Pro SP2) opschonen en wil daarom mijn dial-up en netwerk settings bewaren.
Waarmee kan ik het beste de settings backuppen zodat ik ze makelijk kan restoren of is er een mogelijkheid om deze settings te printen?

CRE

Night Hawk, wat probeer je duidelijk te maken!? :stuck_out_tongue:

ik heb me important settings toch altijd ff op papier staan…sja ik weet het ontzettend ouwerwets…maarja blijft voor mij wel meest effectief denk…word of txtje zou idd ook kunnen…maar meer werk om overal printscreens van te maken enzo dusss :stuck_out_tongue:

hmmm…naja of je nou een paar cijfertjes neerzet op papier of dat je eerst meerdere screenshots moet maken van je netwerk en daarna van je dial-up…papier toch sneller :stuck_out_tongue:

Volgens mij kun je die instellingen niet backuppen om ze vervolgens weer te restoren, dus gewoon een stukje pen en papier.

Brinta, lees eerst de discussie ff heh! :wink:

Het gaat erover dat Nacht Haak het EZ-er vind om alle settings te screenshotten endaarna in word te plakken en ik zeg: Pen&Papier!

Zo nu ben je weer helemaal bij! :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]Brinta, lees eerst de discussie ff heh! :wink:

Het gaat erover dat Nacht Haak het EZ-er vind om alle settings te screenshotten endaarna in word te plakken en ik zeg: Pen&Papier!

Zo nu ben je weer helemaal bij! :stuck_out_tongue: [/B]
Ik zeg toch ook pen en papier, of mag dat niet meer.Ik ondersteun jouw standpunt.

Ik heb ergens op een CDtje in een txt staan hoe en wat! :wink:

Originally posted by Wookie
Ik heb ergens op een CDtje in een txt staan hoe en wat! :wink:

huh jij heb het ook lekker gevolgd wookie?..op een cdtje een txt staan hoe en wat?? :confused:
hej je hebt nog een half uurtje heh knul :P…dan verw8 ik je hier… :wink: