Back again...hiep hiep

vbimport

Hoeraa…

Aaaaaaaaaahhhhh dat was het alweer…weekie Tunesië overleefd zonder alteveel bommen ontweken te hebben. Eruuuug bruin geworden (vies gewoon) :stuck_out_tongue: Alleen maar gerelaxed…nix cultureels gedaan…echt uitrusten dus…heerlijk…hier goed kutweer geweest heb ik gehoord…sja verschil moet er wezen heh!

Maarja jullie kunne de nodige posts weer van me verw8en aankomende tijd denk ik wel… :slight_smile:

ff wat betreft de opmerkingen/vragen:

-Hoofd zit er nog op.

-DN ik zal meteen morgen vragen aan collega of het nog gelukt is
om er naar te kijken van dat ding…:wink:

-internetcafe helaas nie gevonden…sja…het was flink afkicken…

-KingDingeling…je procje al beetje opgefokt? Wookie die lijpert met zen 1633 die ie draait…ben benieuwd hoe heet ie wordt…ik draai em nu netjes op 1533 rond de 60 graden…maar heb nieuwe kast gekocht…LianLi…jaja…metalen dingetje…eruuug :cool: ding…maar daar moet ik dus alles in gaan bouwen nog…paar uur voordat ik vertrok namelijk gekocht samen met een nieuwe voeding 400Watt…omdat ik die van mij de n8 ervoor opgeblazen had (harde knal/fel licht en uit was de pc) nadat ik de FSB iets verhoogd had…ken beurn heh!..:eek:

Ok dit was em weer…morgen weer vroeg op dus maar ff snel naar bedje toe anders begin ik na de vakantie weer slecht door meteen zo laaaaat te beginne heh :wink: :stuck_out_tongue:

Welkom terug in vriesland :slight_smile:

Jah welkom terug!

Voor dat scrippie: ik heb momenteel iets anders als soort van surrogaat, maar toch ben ik benieuwd :).

He headless… …leuk he, dat afkicken :slight_smile: ?
Geen bommen ontweken:confused: Ze opgezocht dus:confused:

Naja, over die opgefokte pc’s van jullie… …hoe fok ik mijn AMD 1200 op tot 1500 :slight_smile: ? Zonder dat ie naar de klote gaat graag :slight_smile:

Hoor ik graag keertje van jullie :slight_smile:

w3Lc0m3 B4cK

Originally posted by jpschadde
[B]He headless… …leuk he, dat afkicken :slight_smile: ?
Geen bommen ontweken:confused: Ze opgezocht dus:confused:

Naja, over die opgefokte pc’s van jullie… …hoe fok ik mijn AMD 1200 op tot 1500 :slight_smile: ? Zonder dat ie naar de klote gaat graag :slight_smile:

Hoor ik graag keertje van jullie :slight_smile: [/B]

FSB opfokken, MP unlokken en verhogen, voltage verhogen en beter koelen!

I D D W B :o
wel gemeen om te zeggen dat het weer daar zo lekker was :confused:

Ja erg gemeen heh! :wink:

Over dat OCen…als het beetje meezit hoef je je mutiplier nie eens te unlocken…tenminste ik weet nie of dat al bij de 1200 niet meer nodig is…maar de 1400 hebbe ze nie eens de moeite meer voor genomen om te locken :stuck_out_tongue:

en altijd voor goeie koeling zorgen…das the magic word in OCworld :slight_smile:

DN: Collega had vrije dag dus weenie of ie er naar gekeken heeft…morgen assken :slight_smile:

Oh My Lord…it’s alive…ALIVE…

En het was zo lekker rustig :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
-KingDingeling…je procje al beetje opgefokt? Wookie die lijpert met zen 1633 die ie draait…ben benieuwd hoe heet ie wordt…ik draai em nu netjes op 1533 rond de 60 graden…maar heb nieuwe kast gekocht…LianLi…jaja…metalen dingetje…eruuug :cool: ding…maar daar moet ik dus alles in gaan bouwen nog…paar uur voordat ik vertrok namelijk gekocht samen met een nieuwe voeding 400Watt…omdat ik die van mij de n8 ervoor opgeblazen had (harde knal/fel licht en uit was de pc) nadat ik de FSB iets verhoogd had…ken beurn heh!.. :eek:

Ja ik kwam bij hem en heb hem een beetje gek gemaakt. Toen zei ik bouw dat dinkie er nou ff in!!! Oké zei die…ik had nog ff zo’n Thermaltake Dragon gekocht voor hem. Man daar mot nog een kabel bij geleverd worden ook. Zo zwaar dat die Koeler is. Volgens mij buigt zijn hele moederbord om. Hehehe:) Maare ik wacht ff op een nieuw kassie. Wil graag zo’n Koolance PC2-C:p . Mot echt wel zo’n kassie hebben hoor. Laat ik hem lekker open staan en dan zie ik de waterval langs mijn proccie lopen! Ze zijn dat kassie nu aan het testen dus mot nog ff wachten. :frowning: Maar als ik hem heb dan zal ik hem wel ff OCen. Hehehe

Hoera!!!

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Beter! Headloos is back in da house~!

Was aardig Rustig hierzo!