Baby boem:p

vbimport

een amerikaans echtpaar was opweg van utah naar californië.
na een paar uur rijden wisselende het echtpaar bij een benzinepomp van plek omdat de man moe was van het rijden.

de stop was ook gebruikt om de baby, dire achterin zat, even eten te geven en de luier te verschonen. het kind werd in het stoeltje boven op het dak gezet.

na de korte stop ging de reis weer verder. na ongeveer 2 uur rijden kwam de vrouw er achter dat het kind niet achterin zat. de baby was met stoeltje en al van het dak gevallen toen de auto weg reed.

terug bij de benzinepomp bleek de baby de val wonderwel overleeft te hebben. het kind had slechts een schaafwond op haar neus

whow, bizar!!!

niet al te snugger van dat echtpaar

LOL is dat echt gebeurd? Zal wel want ik Amerika zijn ze niet zo snugger (anders hadden ze Bush niet als president, maar dat had ik al een keer gezegd :eek: )

Ja dit is echt gebeurd

Amerika, Amerika This is You!!! :D…

jeps verhaal heb ik al een keer gehoord
en schijnt dus ook idd echt gebeurd te zijn…
die zijn behoorlijk dom die amerikanen…

Originally posted by Pyromaniac
(anders hadden ze Bush niet als president, maar dat had ik al een keer gezegd :eek: )

Bush Or Chimp ?

Hmm krijg het idee dat hier regelmatig mensen berichten afkomstig van www.broodjeaap.nl posten :wink:

Originally posted by whatever
[B]

Bush Or Chimp ?

[/B]

d’r zijn er meer :smiley:

http://www.bushorchimp.com daar staan er nog meer :).

Originally posted by whatever
http://www.bushorchimp.com daar staan er nog meer :).

:slight_smile: HUMOR!! :slight_smile:

ik had zo een verhaal gehoord dat ook een echtpaar stopte en de hond met de riem aan de trekhaak zette zodat ie niet wegliep tijdens de pauze. vergaten de hond ook … op een snelheid van 10 km/uur is het nog wel leuk zo een wandelingetje met de hond achter de auto maar op 120 km/uur … is dat toch iets minder.
tja sorry dierenvrienden ik heb het ook maar gelezen.

Dis LOL man! :wink: