B&W vraagje

vbimport

Ik heb ut nu dus ook eindelijk maar rond dit uur is er op IRC bijne geen hond meer dus ik vraag ut hier maar:

Nou is dat spel nederlands gesproken kan ik dat ergens veranderen in Engels ofzo ik vind ut niet echt gaaf klinken in het nederlands

Nee kan niet. Zal je toch de eng versie moeten d/l.

In het nederlands :frowning:

Btw, waarom kan je alleen maar kiezen uit een koe,aap of tyger?

Je kon toch ook nog een shildpad pakken.

Heb dus de aap gepakt, maar dat kut beest staat nu bij die mensen eter (in de buurt van de beer) en ik kan hem niet meer besturen/aanlijnen.

(misschien maar goed ook, want dat rot beest at al mijn mensen op).

Ik heb hem in het engels maar moet eigenlijk de nederlandse versie hebben voor mijn broertje. Wil er iemand misschien met mij traden? neem dan contact met me op: info@studiodubio.com

hedde gij die ORIGINEEL???

dan ik misschien geintressereerd

contact me @ spooky@club-x.nl

nee , niet origineel

laat dan maar zitten dan maar NED

het is eigenlijk een iso, na de installatie gewoon de crack copieren naar de folder waar .exe staat, vervang deze en je kunt het als origneel spelen :slight_smile:
maar goed, dan laten we het zitten.
Originele spellen heeft niemand bij CD Freakers!

TheMaZter: Download van www.planetblackandwhite.com de 3 patchen. Dan kun je 3 andere creatures gebruiken
en Spooky20, misschien lukt het vervangen met de engelse audio het wel. Als dat werkt zal ik jou wel de engelse audio gezipped enzo sturen. Nederlandse vertalingen sucken :smiley: