B&W probleem

vbimport

Ok…

Ik heb de .Bin gebrand, geinstaleerd, gecracked, multiplay gefixed…etc…etc…

Nu start ik het spel op en krijg eerst een wit scherm met het logo van Lionhead, vervolgens het logo van B&W.
Dan komt er een scherm met een screenshot van het spel met daaronder een progressbar en een tip over de gameplay…

MAAR daar blijft ie steken! gaat niet verder! Zit niks anders op dan een tik te geven op de reset knop…

Iemand met hetzelfde probleem?

Alvast Bedankt…

Teveel dat draait? Opnieuw installeren? Gewoon een langzame pc waardoor je lang moet laden?

maybe:

And some info for folks:

I could NOT for the life of me get this game to work properly for ages…it kept locking up on me in mid load…until I did this:

In the readme file, there are instructions on how to create a shortcut to the main game executable, and then put a command switch on this shortcut, so that you basically tell the game you have NO internet connection…

(Hehe…mebbe if some of the warezers read the readme, they wouldn’t need to go about creating fixes, patches, and otherwise workarounds…you just tell the game you have no net connection…hehehe…)

Anyhow, after I did that? Game runs fine. No probs. Weird eh?

Even when I had done the reg thing, etc…it still locked up. This was the only thing that fixed it, after trying literally everything.

Cheers, hope this helps someone…

same problem hiereh
wil het spelen op een pc zonder i’net connectie, en da werkt, ik wil het nog is spelen, en het wil niet meer, met blauwe schermen etc tot gevolg

ja ok dit dus:

1. Right mouse click on the runBlack.exe file - the default location for this should be C:\Program Files\Lionhead Studios Ltd\Black & White - and select the Create Shortcut option.
  2. Right mouse click on the Shortcut to runBlack.exe file and select the Properties option.
  3. In the box labeled Target type in the following command at the end of the path description:
    /NOINETCONN
  4. Click the OK button at the bottom of the box and then double-click the Shortcut to runBlack.exe to run the game.

Maar dat werkt dus niet… /NOINETCONN eracter zetten pikt ie niet

pad:
“C:\Program Files\Lionhead Studios Ltd\Black & White\runblack.exe”/NOINETCONN

like that? nouja…ik heb verschillende manieren geprobeerd…maar gaat niet…

die aanhalingstakens zo ie zo weghalen…lijkt me… ?

Die aanhalingstekens maakt ie zelf aan…dus dat heeft er geen ruk mee te maken…bovendien zonder aanhalingstekens werkt de shortcut niet…
Vraag me alleen af hoe die andere gast het voormekaar heeft gekregen…

Nouja…ik pleur dat spel er wel weer af…heeft Lionhead toch goed werk verricht door het op deze manier te beveiligen…hehehe

DAMNED! lol

Ik heb het nu ook ff geprobeert zonder internet connection

Dan loopt ie nog wel vast…maar nu kreeg ik tenminste een foutmelding…

het zit 'm in de: lhlogr.dll

ik geloof dat ik daar in een ander forum iets over gezien heb…zal het us gaan zoeken…

Ik krijg van de week een origineeltje ervan in handen… dan kijk ik wel eens of het wel of niet goed gaat werken…

ik koop hem zowieso ook origineel

daarstraks 4 uur gespeeld, en 't heeft een verslavings factor van +200%

is wel ferm, vechten met ne tijger tegen ne leeuw, en mensen opeten …

wel lache LOL

Geen problemen mee gehad :slight_smile:
Loopt als een trein, misschien de goeie geDLd.

mzzl mrDJ

een option switch is niet \ maar - normaal

ik denk dat het eerder aan de combinatie directx 8 + win me ligt

ik heb nu alles opnieuw geinstalleerd daarstraks ff

win98 + directx 7 erop --> wil spelen, loopt nog steeds vast

ik probeer het te spelen via start/uitvoeren en dan de directory te nemen waar da geinstalleerd en de exe staat en dan de 2 " " te verwijderen (1 begin en einde)
en nu werkt het spel voortreffelijk, weet niet ofdat bij jullie ook zo werkt, maar hierzo doet ie het ermij en ben ik een dus wreed gelukkig mens:)

bij mij loopt ie goed…maar de clonecd is nu ook al 'gereleased’probeer die anders te branden en kijken of het daar aan ligt. Sommigen die hetzelde probleem als jullie hadden en daarna de clonecd versie probeerden hadden daarna geen probs meer.

grtz
pietpaulusma

Het probleem is al opgelost…

Ik heb alle DLL’s vervangen door dll’s van een geripte versie en nu werkt ie wel! PErfect zelfs :slight_smile:

Ik heb deze dll’s per e-mail gekregen via een ander forum…van iemand die het op deze manier had opgelost.

Als iemand hetzelfde probleem heeft als ik had, dan zal ik de dll’s doorsturen als je hier je e-mail post…

Ik denk dat het maar 1 dll is die het probleem veroorzaakt…maarja kan ze net zo goed allemaal vervangen ( 12 stuks).

kan je mij ff die .dll doorsturen als het goed is heb ik je mijn gegevens door gestuurd

laat maar doet het al :slight_smile:

speel zonder cd