B&W Copy via CDR-Win

vbimport

De copie die in omloop is van B&W maar toch nog volop safedisc 2 beveiligd is kun je ook back uppen zoals sommige doen.
Met CDR-Win
Inlezen via een (A-Open) DVD en (Plex) branden op b.v. 10X
Instellingen cdrwin:
Backup mode: Copy to Image and Record
Read: Raw Sectors
Error Recovery: Replace
Jitter Correction: Auto
Subcode Analysis: Full

Veel plezier :slight_smile:

thnx 4 the tip

Even een toevoeging: Probeer dit niet als je geen BURN-Proof brander hebt! Kopieer hem dan eerst naar je harddisk met CDRWin (Extract)… :slight_smile:

cool :slight_smile:

Ik vind dit wel lachen hoor. Zo stelt safedisc2 ook niks meer voor als je hem gewoon inleest via de dvd speler via cdrwin en hem terug brand. Natuurlijk eerst als image naar de HD ! Nu maar wachten op safedisc 3 :-))

dat je dus alleen met een DVD speler safedisk II kan lezen en niet met een cdroms speler?

Zo ja…
Ben ff naar de winkel (DVD speler hale)

Zo nee
Ben ook naar de winkel (lege cdz hale)

heb ik net een nieuwe toshiba dvd speler gekocht :slight_smile:

Begrijp ik nu goed dat DVD spelers wel SD2 discs kunnen lezen zonder probs en CDROMs niet?

Tja… kweetniet… kheb geen DVD en ook geen SD2 protected games (voor zover ik weet…)

Volgens mij klopt dat niet… maar misschien heb ik het mis:

SafeDisc 2 kan wel gelezen worden met een CD-ROM of CD-Writer alleen of dat snel gebeurd ligt aan het apparaat (Fast Error Skip ondersteuning met CloneCD bijvoorbeeld). Branders kunnen dit dus wel lezen maar het probleem blijft gewoon het schrijven. In tegenstelling tot SafeDisc 1 heeft SafeDisc 2 wel de error sectors maar maakt deze ook gebruik van zwakke sectoren waardoor als je deze gaat branden, de CD-Writer synchronisatie problemen kan krijgen en deze de data zal verbeteren. Dit is dus meteen het probleem: als deze data tijdens het branden wordt aangepast zullen de zwakke SafeDisc 2 sectoren niet aanwezig zijn op de back-up waardoor deze dus niet zal werken…

Zo zit het volgens mij. Niets met lezen te maken maar alleen met branden.

Greets

Dat is een duidelijke en vooral logische verklaring ja…
Hier belanden we dus weer bij de SD2 schrijfbare kwestie…

Gewoon inlezen met men ma zen dvd speler en de file die hij op de harde schijf heeft gezet via netwerk verbinding naar mij toesturen !!

handig 'k moe nog sparen voor een dvd speler

greetzzzzzzzz…

Zoals ik al schreef ging het inlezen met een A-Open 12x DVD rom naar image file en branden met de Plexwriter rw 4/2/20. Tja snel inlezen is anders want zo’n dvd rom van a-open is niet echt snel. Ik geloof zo’n 15 min. Maar eenmaal een image file op de hd kunnen de massa copycats toch blijven burnen ? Met je 12x schrijver maak je dan zoveel schijfjes dat je heel je kamer kunt behangen in 1 dag met B&W copietjes toch ? Safedisc 2 rulez :-)) BTW Als je schrijver het terug branden toch niet helemaal ondersteund en je copy blijft toch om de CD vragen in de drive dan dwnld je toch de No-CD crack voor B&W ! Het is dus niet zo dat je ALLEEN met een dvd rom SD2 kunt inlezen maar mijn maniertje wilde ik alleen even doorgeven, das wel aardig voor de dvd rom bezitters kunnen ze ook B&W spelen :slight_smile: