B&w aan het werken krijgen

vbimport

ik heb hier b&w iso van FLT
als ik het spel installeer (win2000 en winME) en vervolgens de crack erover kopieer en daarna de distinct security patch erovergooi met de registry patch dan wil het spel met geen enkele instelling verder geraken dan het derde scherm (waar hij normaal moet laden, hij gaat maar 1.5cm ver…)

ik heb een duron933 384RAM gforce2MX

weet iemand hoe ik het aan het werken kan krijgen???

laat die distinct patch gewoon achterwegen, en zorg dat je zone alarm of zo geinstalleerd heb, als ie dan verbinding tracht te maken met internet, dan zet je dat gewoon af, en dan laadt ie gewoon verder, maar die patch zou’k niet gebruiken dan

Originally posted by Mastakilla
(waar hij normaal moet laden, hij gaat maar 1.5cm ver…)

Wat voor monitor hebbie!? Als het een 13" betreft dan is 1,5 cm in de “laadbalk” al aardig wat! Zeker 50%!! :wink:

Het lag dus aan die distinct patch!!

ik vraag me wel af welke patch ik dan moet gebruiken die WEL werkt… (de kabel elke keer als je gaat spelen uittrekken is ook niet alles…)

ps: ik heb een 19", dus echt veel was het niet
:slight_smile:

net zoals ik zei :wink:

je hoeft die kabel niet uit te trekken hoor, zorg gewoon dat je een firewall geinstalleerd hebt, die houdt die b&w dan ook wel tegen als ie een verbinding tracht te maken

had ik ook op een gegeven moment , maar wat had ik toen gedaan…Oh ik had mijn savegame gerestored met BWbackup (werkt dus niet goed)

Maar als je dat niet gedaan hebt dan weet ik ook nmet wat er aan de hand is.

Originally posted by Mattel007
[B]net zoals ik zei :wink:

je hoeft die kabel niet uit te trekken hoor, zorg gewoon dat je een firewall geinstalleerd hebt, die houdt die b&w dan ook wel tegen als ie een verbinding tracht te maken [/B]

ik ben ondertussen al een paar keer de kabel vergeten uittrekken, en mijn blackice vertrouw ik voor zoiets toch niet echt…

maar wordt het eigelijk nog gecontroleerd?

want die bekende screenshot ervan heb ik toch nog ni gezien…

nieuwe pc kopen! :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
nieuwe pc kopen! :wink:

hij is net een week oud…
:slight_smile: