Avi files

vbimport

hallo

als ik een film download via een fxp board,en die dan extract via
win ace , dan maakt die er een winamp file van .
hoe kan ik dit verhinderen ,of hoe kan ik dit aanpassen zodat ik deze film kan afspelen met mediaplayer
kan je een winamp bestandje veranderen in een avi bestandje?

help me
rafc

Kun je hem niet gewoon renamen?
Bijv. .avi

Als ie er auto een mp3 van maakt zou je ff moeten kijken of er geen andere mensen met hetzelfde probleem zijn die dat gepost hebben!

Als renamen tenminste niet werkt! :wink:

Originally posted by Balkie
Kun je hem niet gewoon renamen?
Bijv. .avi

Ik denk dat hij bedoelt dat de file al een *.AVI is maar als hem opent dat dan winamp hem opstart.

In iedergeval als dat het is klik dan 1 maal op de file druk dan op SHIFT en houd hem ingedrukt en dan op de rechterknop(dit hoeft niet in iedere windows) en kies dan “Openen met…” en selecteer dan je programma dat je wilt toewijzen aan die extensie(in dit geval *.AVI). Staat je programma er niet bij dan moet je even bladeren kiezen en je proramma toewijzen.

Vorvolgens als je dus voortaan wilt dat hij altijd dat programma gebruikt bij die extensie vink je ook nog even aan "Dit programma altijd gebruiken

Of als dit verhaal te ingewikkeld is download je gewoon ff DivX Codec 4 Beta3 welteverstaan en als je dit geinstalleerd hebt kent ie nadat je alle vragen met “Yes” beantwoord hebt alle DivXies toe aan The Playa en werkt het dus altijd goed!! :cool:

ik heb geprobeert op de manier van psyduck maar dit lukt niet
als ik de eigenschappen opvraag van dit programma dan geeft hij
.bin aan

wat dit ook mogen zijn

rafc

Aha, Bin…

Dat is een binary file, zeg maar CD-Rom image. Staat dus al plenty over in dit forum. Zoek ff op “bin” en “ISO” weet je gelijk alles…

Met de nieuwste versie van Nero Kun e.e.a. direct mounten, of gebr winimage o.i.d.

Mazzl:)

wat is mounten

Mounten is zeg maar even zeer simpel die file(of iets anders) beschikbaar maken doormiddel van een driveaanduiding in dit geval.

In iedergeval als je de binfile brand op CD of uitpakt heb je dus gewoon een video CD eigenlijk nu staat er dan als het goed is 1 of 2 dat files in. De grootste dat file is de film en die kun je bijvoorbeeld openen met windows media player.

Maar als je de bin file wilt mounten doormiddel van NEro zoals hierboven al beschreven zou ik eigenlijk niet kiezen voor Nero maar voor Daemon Tools ( www.daemon-tools.com ). Maar je had daar dacht ik wel een *.Cue file bij nodig. Nu weet ik niet of dat dat ook nodig is bij Nero maar voor zover ik weet is dat onderdeel in Nero ook gemaakt door de makers van Daemon tools.

Originally posted by wilma
Héhé, er lopen wat zaken door elkaar;
als je naar 1 *.bin file zit te kijken, is bestand nog niet af te spelen, want je hebt dan een image van cd te pakken.
Dit image moet je branden of je pakt het uit met een proggie als Isobuster…

Ik heb 't zelf niet mooier kunnen zeggen…:wink: :wink: :wink:

Mounten: Das tijdelijk de Image aan je systeem hangen (Virtueel)
Je krijgt dan een extra drive letter en je kunt bij de inhoud komen… Kort door de bocht: “Mounten = aankoppelen”

de rest staat toch echt in de handleiding van Nero…

Dus…, alleen de grijze vakken Lezen, anders word je 2x zo slim?!? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

keigoe

bedankt he mannen
ik vindt dit tof dat jullie mij zo goed geholpen hebben

rafc

Originally posted by wilma

't was niet m’n bedoeling je voor de voeten te lopen hoor. maar toen ik reply typte stond de jouwe er nog niet op.
Ik moet dus gewoon sneller typen en geen koffie tussendoor drinken.

Weet ikwel…:wink:

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: ik had net precies 't zelfde! Even mijn shag pakken en psyduck was me voor… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Maareh…, zo hoort dat ook vind ik… Bij een goed Forum hoef je geen weken te wachten… (voor de negativelingen onder ons "Ja je leest 't goed; GOED FORUM! ")