.avi file niet openen

vbimport

ik zit met een probleem : ik heb en film afgehaald ( ±470mb) nu wil ik deze openen …

wat moet ik doen ?

(en nee ik ga da ni opnieuw afhalen …)

MaFd0n

DivX codec wel geinstalleerd? (ik neem aan van wel)

De file zou corrupt kunnen zijn, maar meestal kun je dan nog wel iets afspelen (heb je alleen geen geluid of wel geluid maar geen beeld)

Maar ik denk dat je een codec mist of zo

Wat is het precieze probleem?? krijg je een error speelt ie wel af maar heb je geen beeld? --> concreter graag :slight_smile:

hij zegt :

error can not open file : invalid fileformat

zoiet zegt em

Probeer eens deze patch te installeren misschien werkt het dan.

Donwload Here

misschien is het een ZIP of rar file die je gedowned hebt ff extensie veranderen en uitpakken

Originally posted by NitroX
misschien is het een ZIP of rar file die je gedowned hebt ff extensie veranderen en uitpakken

Denk het ook ja!
Invalid Fileformat… dus is geen avi!! MayB gezipped zoals jij zei ja! :wink:

dan krijg je namelijk deze fout melding

De videogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen geschikt decompressieprogramma gevonden. (Fout=80040255)

Maar eh… waarom zou iemand een AVI file dan inpakken en dan weer re-namen naar AVI???

Denk eerder dat ie na de klote is.

Originally posted by The MAzTER
Maar eh… waarom zou iemand een AVI file dan inpakken en dan weer re-namen naar AVI???

Nou, om te zorgen dat bep. instanties, die aan het zoeken zijn naar *.mp3 enzo ook *.avi (voor DivX) op het net om deze links te killen en de mensen die erachter zitten hierop aan te spreken, dat deze mensen deze files nie zo snel vinden omdat ze nie naar .zip/.rar gaan zoeken!!

Snappie!?

als het probleem nog niet is opgelost, ik heb een MPEG4FIX liggen, misschien dat dat helpt?

geef je m@iladres maar, en ik mail hem wel effe

of heb je em gedowned met winmx of zo
en is hij incompleet ?

dan kan je em nog afspelen met de Divxplayer by Redz

of open em in virtual dub 1.4d
file, open video file, klik onder popup extended open options aan, zoek de video file, dubbelklik die
vink dan in import options scherm, Re-derive keyframe flags aan
kan ff duren
save as avi.

stuur al die patches mor is door
kmoet wel eerst die film nog is doorsrture mokom

MaFd0n555@hotmail.com
en ja ik weet da ge hotmail kunt hacke en ik weet ook hoe dus aub ni doen hmm :slight_smile:

MaFd0n

er moet ook ergens een SMR-patch zijn zoek die maar eens op…