Avatars (plaatje bij je nick) enabled

Ik heb even zitten rekenen met NB die zo aardig is om ons forum te hosten, en dus ook de kosten voor de bandbreedte voor zijn rekening neemt (daarom dus ook geen banners) en we zijn tot de conclusie gekomen dat als alle users die meer dan 25 posts hebben een avatar uploaden tot 13 Kb dat dit niet zoveel extra traffic met zich mee zal brengen, vandaar dat we deze optie nu hebben aangezet.

Helaas brengt dit volgens NB een ander potentieel probleem met zich mee, de load van de server, vooralsnog zou dit geen probleem moeten zijn, maar mocht dit wel een probleem worden, dan is de avatar optie de eerste die weer uit gaat.

Just to let you know !

en staat mijn avatar er nu ook?

[edit] nee dus, poging 2 [edit]

[edit] Gelukt! [edit]

Deze vond ik leuker dan dexter

Heb me ook laten verleiden tot zo’n avatar…
moest natuurlijk wel mijn naam eer aan doen :smiley:

Hmmz, vind avatars altijd beetje onzinnig…
Vind het zonder wel zo prettig.
Maar als jullie het zo beter/ leuker vinden dan vind ik dat best :smiley:

Cu

Nou ik vind het LEUK! :smiley: Hartstikke mooi al die plaatjes! (Noem me simpel - ik zie mezelf meer als een visueel ingesteld mens…)

Edit:

Of het prettig is of niet kan ik nog niet zeggen; dit is het eerste (en enige) forum warop ik actief meedoe. En aangezien ik ADSL heb, zijn die paar xtra kB nou niet bepaald een probleem…

achja, nu alleen nog wat achtergrondmuziek en we hebben een multimedia forum :stuck_out_tongue:

ik ben de jock en heb een danseres meegenomen :slight_smile:

Die avatars zijn echt leerrijk,en hebben zoveel te maken met cd’s fikken enz. Maja,het zal grappig zijn,hoop ik… ?!?:confused:

woohoo

Cool, avatars eindelijk

Nice one, Sorcerer :slight_smile:

ze zijn weer terug. Dus die van mij staat er ook nog steeds op.:stuck_out_tongue:

Ligt het aan mij of zijn ze al weer uitgeschakeld…ik zie ze niet namelijk…

Dan moet je in je profile aanzetten dat je avatars van anderen wil zien!

Originally posted by Sorcerer
Dan moet je in je profile aanzetten dat je avatars van anderen wil zien!

Dank je…nu weet ik dat het een optie is (die andere mensen ook uit kunnen zetten als ze bijvoorbeeld op modem zitten en laadtijd willen besparen)…

Ik denk dat ik ze lekker uit laat staan… :wink:

Je weet niet wat je mist!
Maar upload wel ff een avatar bij je eigen naam!

Originally posted by Smart@$$
Dank je…nu weet ik dat het een optie is (die andere mensen ook uit kunnen zetten als ze bijvoorbeeld op modem zitten en laadtijd willen besparen)…
Dus het argument tegen dat modemmers ermee in hun maag zitten is hierbij ook van de baan…

Die plaatjes zijn super klein, ik denk niet dat je er als modem user last mee zal krijgen!

lache dat ze weer enabled zijn… tis maar een stupid plaatje maar toch… 't heeft iets persoonlijks :stuck_out_tongue:

Originally posted by Joker007
lache dat ze weer enabled zijn… tis maar een stupid plaatje maar toch… 't heeft iets persoonlijks :stuck_out_tongue:
Idd… Ziet er gewoon gezellig uit :smiley: