Automatisch invullen invullen? help

Als ik op een site zoals hotmail ben en wil me aanmelden, hoef ik eigenlijk alleen maar op dat balkje te drukken waar ik mijn naam neer zet en krijg gelijk 3 namen ofzo te zien(namen waarmee ik of andere gebruikers hier onlangs zijn ingelogd) hoe krijg ik dit weg, heb geprobeerd mijn cookies te wissen(nee heb nog niet opneiuw opgestart maar bij deze page moest ik nu dus ook weer mijn naam en pass geven)heb geprobeerd mijn history te wissen maar het helpt allemaal geen zak, hoe krijg ik deze optie uit, draai trouwens win xp, volgensmij heb ik ooit op autoaanvullen gedrukt en staat dat nu aan, mischien heeft het daar iets mee te maken, maar hoe zet ik dat uit???
help help help

geen id. ik vind het wel handig :stuck_out_tongue:
zeker als je aan een prijsvraag meedoet. kun je lekker snel lekker vaak meedoen. dus meer kans om te winnen :smiley:

Zit dat niet bij Extra->internet opties->geavanceerd

in MS Internet explorer?

Staat er niet tussen, maar als ik druk op originele instellingen herstellen doet ie het niet meer(tot ik weer een keer mij email ingeef dan staat ie er de volgende keer weer tussen, moet dit toch ergens kunnen veranderen?)

Dit staat bij internet opties op het tabblad inhoud. Hier heb je een button autoaanvullen. :smiley: