Auto-reply

vbimport

Ik heb eens gezien, dat als ik iemand een e-mail stuurde, ik automatisch e-mail terug kreeg. Iets van: “Ik ben er ff niet” :slight_smile:

Weet iemand van hier hoe dat kan? Als een van jullie al weet wat ik bedoel :stuck_out_tongue: Zou ik graag weten, en dan ook nog met cdfreakers 24x burnspeed; voor 3 uur vannacht :slight_smile:

FF een jojk actie doen…

Dat kan je ZELF allemaal regelen in Outlook Express.
Ga naar Extra, Berichtregels, Email…
Je kan dan zelf instellen wie je allemaal welk bericht gaat sturen (wel eerst effe een berichte maken en dat als bestand op je HD zetten).
Je kan iedereen uit je adresboek selecteren. Alle deze afzenders (Van) krijgen dan je melding.
Je kan ook (is denk ik makkelijker) alle berichten die naar xxx@xxx.nl worden gestuurd (Aan of CC) het bericht terug laten ontvangen.
Gewoon maar effe proberen welke optie het beste werkt!!!

Nou, maar ff proberen dan :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
[B]FF een jojk actie doen…

Nou, maar ff proberen dan :slight_smile:
[/B]

Don’t hate the player, hate the game :stuck_out_tongue:

Hehe sja k kon kiezen; weggooien of antwoorden… …antwoorden maar op mezelf; dan weten jullie het ook weer :stuck_out_tongue:

Alleen: Ik vraag me af, als je me meelt en ik ben offline, of ie het dan ook doet :frowning:

Kreeg net ook zo’n mail binnen :slight_smile:
Maar ik denk niet dat het op jouw PC geregeld word, want het kwam van een dial-up netwerk af, dus ik denk dat het bij de provider wordt geregeld, een of andere service dat je dat kunt instellen, nooit na gekeken…:wink:

Auto responder is wat je bedoelt.
Dit is iets dat op de server ingesteld moet worden.
Er wordt dan automatisch een berichtje gestuurd wanneer een e-mail ontvangen wordt. Je hebt in sommige gevallen meer mogelijkheden, zo kun je verschillende auto-responders instellen voor verschillende domains.

Niet elke provider ondersteunt dit, informeer bij je provider.
Als je een eigen domein hebt met een webhosting account kan het vaak wel ingesteld worden.

Het is best handig als je weg bent of bijvoorbeeld een automatisch bedankje of bevestiging van ontvangst.

je kan via uotlook doen idd, maar dan mot je Outlook 24/7/365 laten open staan om mailtjes te recieven en auto reply te sturen