Auto ontgrendelen van Windows 2000

vbimport

je kent het wel, windows uit de slaapstand houden die dan vraagt om het software te ontgrendelen, vaak is dan op Enter drukken voldoende, wat ik onzinnig vind en graag dit proces wil overslaan (auto inloggen dus)

weet iemand hoe ik dit kan instellen (eventueel met een tweak progie)

Om dit uit te schakelen ga je naar Control Panel --> Users & Passwords (in Nederlands weet ik ff niet zo gauw). Vink “Users must enter a username and password to use this computer” af. Als het goed is logt ie dan automatisch in met de username van de standaard-admin.

suc6,
Joker007

hmmm, ik heb dat schijnbaar al ingesteld (was al uitgevinkt) tis alleen met de zogenaamde “slaapstand” niet met reboot
nog een ideetje?

Je kan toch gewoon instellen dat ie nooit in slaapstand gaat!
Gewoon geen screensaver instellen en bij de energy-opties (op screensavertabblad) zeggen dat je monitor na zoveel minuten uitgaat maar je HD nooit en ook nie in standby! Dan zijn er op het volgende tabblad nog wat opties waar je misschien mee wilt spelen! :slight_smile:

nou ik vind de optie slaapstand wel erg leuk om links te laten liggen (binnen enkele seconden staat me w2k weer op beeld) alleen die rottige inlog screen (moet iedere x ENTER indrukken) wat een gedoe, ben ik zo verwend, maar scheeld toch een seconde of 2 :stuck_out_tongue:

Is dit hem niet?

sorry bestandje is wat groot (500 kb) maar had ff niet de mogelijkheid hem in jpg te zetten

njaaaaahooo :slight_smile: das um, ik stond ff te kijken toen ie zonder moeite me desktopie voor de dag toverde :slight_smile:

harstikke bedankt Joker007, als ik iets terug kan doen dan hoor ik dat graag, top top top top !