Aukje van Ginneken in Playboy

Hey,

staan wat leuke foto’s van Aukje uit de nieuwe Playboy op:

Deze Site

Nog niet alle foto’s zijn er HQ helaas, maar als die er zijn, worden ze zo snel mogelijk geplaatst of course :wink:

Have Fun :stuck_out_tongue:

Ze is zeker een beurt waard :p:p:p

Gr33tz

Madmaxy

die playboy gasten kunnen er nix van, ook deze is mooier met kleding aan net als Sonja Silva (of hoe je dat ook schrijft)

volgende x moeten ze mij eens vragen om een sessie te maken :stuck_out_tongue: <- zo zou het eigenlijk moeten zijn

Originally posted by SoulShower
[B]die playboy gasten kunnen er nix van, ook deze is mooier met kleding aan net als Sonja Silva (of hoe je dat ook schrijft)

volgende x moeten ze mij eens vragen om een sessie te maken :stuck_out_tongue: <- zo zou het eigenlijk moeten zijn [/B]

Tja mijn nieuwe digicam is net binnen, dus indien je hulp nodig hebt… :stuck_out_tongue:

Ik vind de foto’s trouwens wel aan te zien hoor… alhoewel ze idd veel beter hadden gekund… gaat het soms slechts met playboy (zodat ze geen goede fotografen kunnen betalen)?

Originally posted by Madmaxy
Ze is zeker een beurt waard

Of twee.

Ik kreeg zonet een mailtje met al de foto’s erin…

DN zegt SMUL!

Euh, ik wil ze ook! :stuck_out_tongue:

Laat maar, heb ze al.

Leuke meid, maar niet speciaal of zo.

Originally posted by Namoh
[B]Laat maar, heb ze al.

Leuke meid, maar niet speciaal of zo. [/B]

Om eerlijk te zijn… ik vind haar bijlange na niet slecht!

Alle foto’s staan er nu in HQ op, inclusief wat leuke extra’s!

Hier

Thanks DN, t.t. met je eens! :wink:

Originally posted by Marsz-=FX
Thanks DN, t.t. met je eens! :wink:

Op mokkels.nl is ze ook nogal populair:

De eerste Playboys met Aukje van Ginneken duiken vandaag op in tankstations en kiosken en dat blijft verre van onopgemerkt op het mokkelforum. Het lijkt alsof half Nederland realtime in de Aukje thread zit te refreshen terwijl de ene na de andere scan voorbij komt. In verband met deze drukte zijn de webservers maximaal belast en is het de vraag of Aukje het Mokkelsnetwerk uit de lucht kan krijgen.

De eerste reacties lijken positief. Voor velen zijn de scans aanleiding om het blad te gaan kopen. Opvallend is wel dat Aukje in elke staande positie met haar armen omhoog staat en de schouders naar achteren heeft, met holle rug. Dit terwijl ze dinsdagochtend op Yorin FM liet weten dat het in Slovenië tiettechnisch uitstekend weer was!

En in de 2e kamer ook!!!

MIAUW! die is lekker! :smiley:

zeker 10x beter dan sonja.

Had r ook op mij nweblog gegooid :).
Zeker te weten dat ik deze playboy nog ff ga halen :slight_smile:

[:cop: modus]

:cop: COPYRIGHT??? FOEI

[/:cop: modus]

Wel leuk :smiley: :smiley: