Audiogalaxy zonder Gator (advertentiesoftware) waar?

vbimport

Ik had voor de versie die nu aangeboden wordt een versie zonder advertising software, nu zit er het proggie genaamd Gator bij :frowning:

Heeft iemand audiogalaxy client nog ergens zonder die reclame rotzooi ?

Of misschien waar ik die kan downen.

Van de versie zonder reclame weet ik niet of die beschikbaar is… maar is het einde van AudioGalaxy niet nabij???
Ik had ergens wat gelezen dat ze een overeenkomst met de RIAA hadden gesloten over het wel of niet doorlaten van copyright materiaal…

tijd voor een alternatief?? Blubster mischien??

Edit:

er is in de woonkamer een thread over AG kijk hier maar ff.

Hij is er wel, er is een versie zonder reclame shit eromheen. :wink:

Meen dat ik ergens gelezen heb dat je ook met een firewall gator tegen kon houden als die naar de server voor ads gaat, op die manier heb je ook een werkend programma zonder de ads.

De vraag is alleen in hoeverre dit legaal is, dat hangt af van de gebruikersovereenkomst waarmee je akkoord gaat wanneer je de software installeert.

:cop:

Hmmm ben er achter gekomen dat het een beetje over is met audiogalaxy.

Wie weet er een ander goed !! muziekshare proggie waarbij je nummers boven de 160 kbs kunt downen. ? ?

Met Adaware kan je Gator en ander spyware uit je systeem verwijderen.

Originally posted by Da_Taxman

De vraag is alleen in hoeverre dit legaal is, dat hangt af van de gebruikersovereenkomst waarmee je akkoord gaat wanneer je de software installeert.

:cop: [/B]

Hoe legaal is het om spyware op iemands systeem te zetten??

Originally posted by PlexOne
[B]

Hoe legaal is het om spyware op iemands systeem te zetten?? [/B]

geheel , want je ging akkoord met de voorwaarden.

volgende keer beter lezen.

Wie weet er een ander goed !! muziekshare proggie waarbij je nummers boven de 160 kbs kunt downen. ? ?

Met KaZaa LITE kan je dit, volgens mij tot 320 kb/sec.
Nog een voordeel, geen irritante Buddy Bonzi en reclame shit.

succes ermee!!

Volgens mij staat er niet in die overeenkomsten dat je die Gator/Bonzi shit niet mag verwijderen… dus kan je dat gewoon doen. :slight_smile:

Ben nu bezig net Winmx, werkt uitstekend :slight_smile:

mp3-tjes onder de 192 heb ik niks aan, de kwaliteit moet wel een beetje om aan te horen zijn hoor :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

geheel , want je ging akkoord met de voorwaarden.

volgende keer beter lezen. [/B]

Dat klopt niet helemaal.

Er wordt vaak spyware op je systeem geinstalleerd zonder dat je het weet.
Je mag bijv. akkoord gaan met de Gator voorwaarde, maar er staat er niet bij dat het spyware is.
Morpheus bevat ook spyware, en wordt dat vermeld tijdens het installeren?

Er staat ook niet in de overeenkomst dat er spyware op je computer geinstalleerd word, maar wel zoiets van dat bepaalde software om een duidelijker gebruikersprofiel van jou te krijgen (zodat we U later interresant aanbiedingen kunnen doen).
Dit is dus die spyware.
Wat volgens mij daarintegen wel illegaal is is het niet willen werken van bepaalde programma’s als andere programma’s geinstalleerd zijn (safedisc samen met de deamon tools)
of wat sommige spyware tools doen met adaware (namelijk verwijderen bij het instaleren)
Ik weet niet of dit ook in de overeenkomst staat maar dit vind ik aardig wat dubieuzer.

Zou niet marketing handig zijn om je profielenprogramma gelijk SPYWARE.exe , TROJAN.exe of iets dergelijks te noemen.

Maar het blijft lastig inderdaad. Ik probeerde net de gebruikersovereenkomst te lezen van Windows Media Player 7.1 … daar wordt ik ook geen wijs uit.

Het site met wat meer informatie over spyware:
http://www.spychecker.com/spyware.html

Is Spyware illegal?
Even though the name may indicate so, Spyware is not an illegal type of software in any way. However there are certain issues that a privacy oriented user may object to and therefore prefer not to use the product. This usually involves the tracking and sending of data and statistics via a server installed on the user’s PC and the use of your Internet connection in the background.