AudioCDs beveiligen

vbimport

Hi,
Bestaat er een mogelijkheid om je eigen beschreven audioCDs te beveiligen ? Zo ja, met welk progje ??

THNX
roscoz

ik denk niet dat deze bestaan
anders hadden ze dat al lang op orginele cd’s gedaan

je moet je cd’s gewoon tot het maximuum overburnen zodat deze niet door gewone leken gekopiert kunnen worden

gewoon een 80min cd overburnen naar 81of meer minuten

ik weet een zeer goede manier voor muziek cdz!Dit moet je doen met Nero burning
selecteer eerst de Audio cd maken optie dan zet je de muziek files op de CD maar laat de sessie open!finalise CD of disc at once afzetten dan neem je achter het burnen de optie ISO data cd
en dan burn je een stom tekstbestand op die cd en sluit je hem en da heb je een deftige beveiliging en als je dan nog ne keer zoals carlo zei een overburning doet van 81min dan word het echt wel wat moeilijker voor mensen die er weinig van kennen!!!

je kan eens proberen met een bin/cue edit de cue sheet eh voila klere die kees

ja of met de freelock dat is juist hetzelfde dan die cue editor maar dan moet ge het burnen met cdrwin of fireburning of zo?
maar als ge dat doet met een CUE dan komt er op de CD tracks bij en da staat toch niet dat er op een muziek CD normaal 15 tracks staan en nu worden dat er dan 17 of zo dus dat zijn 2 lege tracks

Hi,
Bedankt voor de enkele oplossingen, zal ze snel eens gaan proberen. Maar toch vind ik de manier van Ken08 nog wat te omslachtig. Ik heb nl. “ooit” weleens ergens gelezen dat er wel zo’n soort progje bestaat en dan geluisterd naar de naam SAVE. Maar ik heb dat nooit kunnen vinden. Misschien dat iemand het kent ???

THNX,
roscoz

[This message has been edited by roscoz (edited 27 May 2000).]

kijk ff in mail roscoz
voor een proggie waar je audioCDs mee kan beveiligen en Data

Vinculum kan je dat proggie ook naar mij mailen?

email: whatever2@madmail.com

BvD

He Ken08, leuk he, andermans vindingen jatten (die truuk kwam van mij), maar goed,geeft niet jongen, he, Athlon rules he,=)

Hoi,

He Vinculum kun je dat programmaatje ook naar mij sturer, please !

Rush

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Kobuz:
He Ken08, leuk he, andermans vindingen jatten (die truuk kwam van mij), maar goed,geeft niet jongen, he, Athlon rules he,=)<HR></BLOCKQUOTE>

Tja ik weet het die truck kwam van jou maar goed tis waar Athlon Rulez hihihihi

wat is de naam van da program ?

want het is toch nie tzcopyprotection of freelock of … want die heb ik al heeeeeeeeel lang !!

Vergeet niet dat een cd-extra wel door clonecd gekopied word.
Als extra optie kun je bij nero de digital copy permitted uitzetten zodat in ieder geval niet iedere lezer hem zo uitleest. Verder zijn er geen!!! waterdichte beveiligingen (gelukkig niet)

het proggie heet CD-Protector 1.0
voor zo ver ik het weet heeft de THEDuke
het gemaakt
en het werk zeer goed vind ik

3 wave files < 2 sec op je cd branden en elk proggie kan ineens geen audiocd meer kopieren. Dit moet je dan doen met Audiocreator.

Groeten,
CDcreators

Optie één: een tweede sessie op de cd zetten die niet gelezen kan worden (bijvoorbeeld een hybrid met “illegal characters” (in nero)) en die niet afsluiten. De cd-rom-speler blijft dan doorgaan met zoeken als de cd erin zit.

Tweede optie is de tweede sessie data mode 1, en dan een derde sessie erachteraan met weer audio. Ook dan gaat de cd-rom-speler raar doen en weigert de cd af te spelen.

Het probleem met beide methoden is dat de audio uit de eerste sessie ook niet kan worden afgespeeld in de pc.

Thank u a lot vinculum.

maarrrre hoe werkt het ? Moet ik het gewoon tussen de files zetten die ik op de cd zet ?

Greetzz

Roscoz kan je dat proggie om die cds me te beveiligen ok ff naar mij mailen please ???

crazy_gijs@hotmail.com

theduke heeft dat proggie niet gemaakt
de methode is wel hetzelfde als een artikel dat ik ooit op cdfreaks heb gepost, maar het programmaatje dat dat automatisch doet is niet door mij gemaakt

waar is het te downloaden ???

crazy gijs