Audiocatalyst onthoudt niks meer

vbimport

Het lijkt wel of hij dement is geworden.
Ik stop een audio cd in mijn cd-rom druk op get info. from cddb en viola alle numers gelijk in beeld.Ik sluit het prog. af , start hem opnieuw op en weg zijn alle nummers.Terwijl ik oude cd erin stop en dan ziet hij wel welke cd het is en dan komen allen nummers wel in beeld.
Jongens hoe kan dit?
Er is niks verandert in options of zo hij kreeg het zomaar ineen keer.:confused:

misschien heb je de tracklist van die oude cd in je CDPlayer.ini in je windows dir staan ofzo, want dan geloof ik dat ie automatisch alle tracknamen in audiocatalyst toont enzo

ik heb wel eens gewerkt met AudioCatalyst, maar vond het niet zo fijn werken…

ik zou je aanraden om eens deze te gebruiken:

• SuperCat 4.2 voor het bijhouden van je mp3 & andere files op je schijven (het schrijft alle bijgewerkte/ingevoerde werk weg in makkelijk te lezen .txt files)
  • Exact Audio Copy 9 (Beta 11) PERFECT voor het rippen van je audio cd’s (als je een Plextor cdrom hebt is dit HET ripping progie, je kunt overigens hiermee ook cd’s branden)
  • Feurio 1.61 om je geripte wavjes te branden

Ik zou zeggen probeer ut eens, ik weet zeker dat je daarna niet anders meer wilt :slight_smile:

The Amazing Duke ik weet dat jij gelijk hebt want daar slaat hij het altijd op.Maar waarom nu niet meer.En zoals bijv. EAC slaat het ergens anders op maar waar?
Kijk Soul shower ik gebruik ook eac er zijn meerdere die ik gebruik maar als ik niet veel tijd heb dan doe ik bijv. audiocatalyst en die zet ze voor mij gelijk in mp3.Wat ook bedoeling is.Maar alle oudere cd’s heeft hij in cdplayer.ini gezet maar waarom de nieuweren niet?
Zou het mogelijk zijn dat cdplayer.ini een bepaald grote mag zijn ik bedoel niet groter dan 1 of 2 mb?

Voor het bijhouden van mijn mp3 files gebruik ik Mpeg Audio Collection. Vind ik persoonlijk een superprogje.

Mvg,

Tha Sentinel (a.k.a. Neefje)

Mpeg Audio Collection wat is dat voor een proggie dan heb je link waar ik hem kan vinden.

Dit is als het goed is de link http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=2080

Als het niet werkt bij search zoeken op mpeg audio collection.

Is een progje dat je mp3 files bijhoudt. BV als je mp3 cd’s hebt dan knal je die in je drive, en het progje maakt dan een overzicht van wat er op die cd staat. Met bitrate en stuff dr bij en zo.
Is aardig programma

Mvg,

Tha Sentinel (a.ka. Neefje)

Of pak Audiograbber!

OKay jongens allemaal leuk en aardig maar nu weet ik nog niet hoe dat kan ik heb er echt nog nooit last van gehad en nu wel dus…kom op met je hulp.

Misschien opnieuw installeren…?

voor zover ik weet slaat audiograbber & audiocatalyst de tacknamen op in de cdplayer.ini.
Deze kan vol raken. Als er meer dan een x aantal cd’s instaan slaat hij ze niet meer op. De oplossing zou kunnen zijn om deze te wissen.
Volgens mij is dit "euvel"bij een niewere versie van oudiograbber verdwenen omdat deze een eigen databasefile gebruikt.

waar kan je die Exact Audio Copy 9 downen??

Originally posted by NitroX
waar kan je die Exact Audio Copy 9 downen??

Eh… www.exactaudiocopy.de ?! :wink: