Audio Techno Covers!

vbimport

Hoi,ik ben al een tijdje op zoek naar enkele Belgische techno covers,zoals solid sounds,illusion,…Kan iemand mij zeggen waar ik ze kan vinden???

Alvast bedankt!!

www.mega-search.net

HiP HoP rulez !!!

JaJA,dat weet ik wel,heb daar al gekeken maar vindt ze niet!En ik vraag da nie aan een vuil rapperke,maar aan nen trechnofreak!Gij luistert alleen maar naar die zwarte-muziek,omdat ge denkt dat ge even goe kunt basketten als nen zwarten!!!(KDM)

weet er iemand toevallig ook de official site van solids sounds?Alvast bedankt!

Stijn hou uwen bek!!!
vuile slet
ge zult vanavond om 8 uur weeral goe aan mijnen lul kunen zuigen!!! (===mijnpenis
vieze hoer!!!
schumie SUCKS stijn ,gewoon BIG time !!!

[This message has been edited by ken08 (edited 28 May 2000).]

KDM=Kenny De Munck

Dus moet uwen reply er zo uit zien:

Kenny hou uwen bek!!!
vuile slet
ge zult vanavond om 8 uur weeral goe aan mijnen lul kunen zuigen!!! (===mijnpenis
vieze hoer!!!
schumie SUCKS Kenny,gewoon BIG time !!!

Waar slaagt da eigenlijk op?!

Nu heb ik eigenlijk nog altijd geen antwoord op mn vraag?Kan er mij iemand helpen???

De covers van Illusion cd’s kan ik u mailen,
ik heb die namelijk allemaal origineel. Deze van solid sounds, maar niet direct. En kun je de nummers opgeven?

Kun je de covers van solid sounds,nummer 12 en 14 even doormailen,moet je ze hebben liggen!Alvast Bedankt!

check your mailbox

Thanx,P.S. e kwaliteit valt goe mee!!!En als ge de solid sounds 14 covers hebt moogt ge ze altijd doormailen als ge het nog nie vergeten zijt!!

Weet er iemand waar ik de covers kan vinden van serious beats 31???Ik ben namelijk technofreak!!Weet er iemand een site waar ik veel techno-covers kan vinden??Ik download namelijk nog al veel techno en zet deze dan op cd en om het mooi te laten gelijken zet ik er een covertje bij!Wie kan mij helpen??Alvast bedankt!!!

Moneymaker, het hoesje van Serious Beats 31 zit in je mail

Freeze 69, mail het even naar mij ook

PS: wat ik direct kan zenden: la bush 8
Alle illusions, turn up the bass, pure belgium 1 en 2

Thanx freeze_69
P.S.:heb de covers van atmoz 9 nie!Sorry!?

Covers van Lagoa 6 direct leverbaar.
't is maar om te zeggen.

ik heb de covers van club system 13-14-15
jump 2000
atmoz 9
serious beats 31
illusion the solar edition
iemand deze nodig ??? mail me maar ff

Die van Club System,mag ja allemaal door mailen!!!En die van Illusion ook!!!En mail de cover van atmoz 9 door naar freeze_69,die had hij gevraagt geloof ik?!
Thanx

Mail je ff de covers van This is Belgium 1 &2 ff door? tnx (heb ook wat covers als je wilt)

stuur ff een mailtje naar mijn mailbox, da’s gemakkelijker voor mij
sorry da’k zo moeilijk doe !!
dus wie iets moet hebben ff mailen plz.