Audio op een cd'tje aanalkaar mixen ( geen probleem)

vbimport

ik heb het zelf geprobeerd en werkt perfect

in de windows directory staat een bestand sndrec32.exe
als je hierin een wave file opent
kan je die met een andere wave mixen
( mixen staat daar in het menu daarvan)

maar wat beter is is wavestudio
van creative labs

maar je moet hier wel eens soundkaart hebben van creative labs natuurlijk

problemen of opmerkingen ik hoor het wel

wavestudio sucks, ennuh, start>programma’s>bureauaccesoires>entertainment>geluidsrecorder, dus zo verborgen is het niet…en met 64 Mb ram kan ik geen cd’tje vol mixen .

wat bedoelen jullie nou eigenlijk met mixen ??
allerlei nummers door elkaar husselen ??
ik hoor het liefst de oorspronkelijke versie van muziek. geen namaak door andere artiesten ( gebrek aan eigen kunnen ) en zeker geen mix !!
OORSPRONKELIJK IS WAT IK WAARDEER !!!

Voor mixen en/of iedere andere vorm van audioediting check Cool Edit PRO/2000 of SoundForge 4.5!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Originally posted by Portje:
wat bedoelen jullie nou eigenlijk met mixen ??
allerlei nummers door elkaar husselen ??
ik hoor het liefst de oorspronkelijke versie van muziek. geen namaak door andere artiesten ( gebrek aan eigen kunnen ) en zeker geen mix !!
OORSPRONKELIJK IS WAT IK WAARDEER !!!
<HR></BLOCKQUOTE>
-De nummers aan elkaar plakken.

EEN TRACK op een cdtje maken doe ik wel eens zo:
Een ARCHIVE maken in WINZIP
COMPRESSION=NONE(niet comprimeren)
Archive een naam geven:“naam.mp3”
Add all file’s die je achter elkaar wilt hebben.
alles om zetten in een WAv file

Of in Easy cd creator 4.0 of hoger,
MERGE TRACKS aanklikken.

gebruik dit wel eens op een cd met live muziek of met applause tussen de nummers door

Portje: Wat we bedoelen met mixen is muziek aan elkaar bakken, dus over laten lopen in elkaar. Ik weet niet wat je bedoelt met “namaak van andere artiesten” maar dat heeft er geen zak mee te maken. Mixen is tegenwoordig gewoon een vak, een beetje dj is tegenwoordig net zo bekend als een artiest zelf. (en veel dj’s worden artiest)

Volgens mij zeg je wel dat je mixen niet mooi vindt, maar als jij 's avonds in een of andere discotheek staat en de dj gaat ipv mixen alle nummers stuk voor stuk 4 tot 8 minuten lang afdraaien, dan vind je het toch ook kut!

Ik koop zelf ook liever “full” tracks omdat ik zelf dj ben en ze dus ook zelf wel aan elkaar mix. Maar ook mixen koop ik wel eens, daar leer je weer van en het is gewoon tof voor in de auto of zo!

je hebt voor 200% gelijk djrolo
hier kan ik niks meer op zeggen
die uitleg van jou klopt gelijk ene zwerende vinger ( en dat kan kloppen )