Audio CD's branden

vbimport

Hoi,

Ik heb net een SCSI Teac brander gekocht, en nu wil ik ook audio cd's gaan copieren. Nu is mijn vraag of ik ook Audio cd's op 8X kan schrijven met goede kwaliteit. En kan ik playstation cd's ook copieren op 8X speed ?

Rush

Wajot! Audio op 8x kan best, ik ken er die audio zelfs goed op 12x branden (kwaliteit hangt meer af van je merk cdr’s dan de write-snelheid)

Playstation geen ervaringen mee

Ik heb ene yamaha 8424s (scsi)
Ik copieer veel PSX-games. (met CDRWIN)
Heb er een paar getest op 8x maar die PSX-games gingen NIET in iedere playstation (nummer playstation lager als de 7000 reeks gaven problemen).
Naar het schijnt kan ik ze op 6x branden (kameraad heeft dezelfde writer).
Ik gebruik mijne stomme HP8100+ om PSX-games te copieren op 4x en dat geeft geen probleem.

Ik zou graag eens willen weten die PSX-games copiert op een snelheid van 8x of hoger en waar dat het gecopierde PSX spel op IEDERE playstation gaat (serienummers).

Audio branden op 8x of 12x speed kan best, alleen als de CD’s waar je meen brand het ondersteunen tot 8x of 12x speed. Want anders krijg je toch de grootste problemen.

En playstation spellen branden. Gaat het beste op 2x speed. Dan heb je echt nooit problemen.

Bedankt voor jullie reacties, maar vroeger had ik een HP7200 IDE brander en als ik dan een audio cd op 2 speed wou branden <wat toen het maximum was> gaf hij steeds tikken erin, en zou dat nu dan goed gaan als ik dan op 8 speed brand?

Rush

Hi,

Ik heb een PlexWriter 12/4/32 en brand alles wat los en vast zit op 12 speed (psx, pc, audio)
Werkt gewoon goed !! (brand alleen met Philips Premium)

Minihoolie
ook op ene playstation met een serie nummer lager als de 7000 reeks ???
De serie nummers boven de 7000 reeks werkt mijne copie van 8x op een PHILIPS cd ook perfect.
Maar op ene playstation lager de 7000 reeks NIET.

Ik weet dat ze hier zeggen PSX games branden op 1 x of 2x maar dat duurt veel te lang.
Ze zeggen ook dat oudere playstations ene zwakkere laser hebben.