Audio CD's branden

vbimport

Help,

Als ik mijn mp3'tjes brand op een cd met easy cd creator dan worden de mp3'tjes netjes omgevormd tot .cpa.
Dit is natuurlijk geweldig maar mijn cd-speler vertikt het om deze cd's te lezen.
Op de cd in mijn comp. gaat het perfect (winamp) maar mijn cd-speler (muziek instalatie) kan ze niet lezen.
Wat doe ik, of wat gaat er fout.
Ik heb het met Nero geprobeerd maar dat ging fout (underrun), hoe dat kan snap ik nog steeds niet, zeker verkeerd ingesteld !.
Kan iemand mijn helpen.
Ik moet ze nog eens op een andere cd-speler proberen, maar ik heb weinig hoop.

deKIKker

sessie/disk afgesloten?

Iets anders zou ik zo niet kunnen bedenken.

Da_Taxman

heb je ze encoded met winamp?

DA-TAXMAN,

Ja, ik heb de cd’s afgesloten, (kan je anders de cd’s wel afspelen op je comp. ???, dit kan dan toch ook niet ???)

H.W. Prof,

Wat bedoel je met encoded met winamp, easy cd creator zet de mp3’s automatisch over op .cpa
Ik kan de inhoud van de cd ook gewoon inzien met bv verkenner, ik snap er niets van.
Misschien ligt het toch aan mijn geluidsinstalatie (AIWA)

Afspelen van een niet afgesloten cd op je computer is wel mogelijk, in je stereo niet.

Wat je zelf zegt, probeer het eens in een ander audio apparaat, discman, draagbare radio/cd speler of bij iemand anders in huis.

Da_Taxman

wat je moet doen is even bij options en dan preferences naar plugins-output gaan hem dan op disk writer plugin zetten , zorg er voor dat je herhalen uit heb staan en je equalizer ook even, dan play drukken en dan zet ie alles weg als wave als je het dan eens kopieert naar cd, misschien werkt dat wel.

Een audio cd maken en open laten kan wel degelijk in een normale stand-alone cd speler afgespeeld worden. Ik gebruik altijd al Nero en laat bij het branden van audio cd’s gewoon open. Dit is zeer handig voor het maken van mixed cd’s. En…nee, de eerste audio-track wordt niet herkend in de normale cd speler als 2de track.