Audio cd's bev. tegen digitaal kopiëren

vbimport

Weet iemand of je audio cd’s kan beveiligen tegen digitaal kopiëren (dus die cd-r die bij een sterio toren zitten), er moet ook geen tracks los er af gehaald kunnen worden.

Lukt dit door er alleen een txt bestandje bij te fikken in cd-extra modus???

En zou je zelf ook geen digitale kopie kunnen maken (een gozer die 'k ken kan niet z’n eigen cd’s kopieren met z’n audio writer)

ThanX,

The MAzTER

<<ik weet dat er zulke vragen wel meer gesteld zijn, maar deze vraag gaat alleen om audio cd’s te beveiligen tegen audio-burners>>

:–:--:Nog iets hoeveel kan je eigenlijk nog vragen voor een philips 404k (4x4x32x)? Hij is nieuw:–:--:

Die laatste CD van Herman Brood was beveiligd tegen digitaal kopiëren op van die audio-cdr-gevallen, maar ik denk dat het averechts heeft gewerkt, want iedereen brandde er een kopie van op de pc om te kunnen zeggen: kopieerbeveiliging my ass!

Wat ik vreemd vind is dat jij hier vraagd wat je kunt doen om cd’s te kunnen beveiligen terwijl je hier waarschijnlijk OOK komt om tips hoe je cd’s juist WEL kunt copieren en met welk progje.
dus jij wilt zelf wel copies kunnen maken maar een ander gun je het licht in de ogen niet.
als dat niet hypocriet is weet ik het ook niet meer.

Maakt mij ook geen f*ck uit het gaat mij er alleen om wie het doet en wat ie doet.

Diegene over wie ik het had koopt een maandcd van mij en kopiërt ie hem zelf weer verder, maakt opzich niet uit maar zet dan niet op de cd van selected en producing by ***** en vertel dan ook niet dat je dat echt gedaan hebt.

Hij maakte dan zelf een ander hoesje en verkocht ze voor een knaak goedkoper.

Kan wel zeggen van je krijgt geen cd meer van mij, maar dan leent ie hem van iemand anders.

The MAzTER

Dit is absolute lulkoek.
je hebt het in je topic over :

<<ik weet dat er zulke vragen wel meer gesteld zijn, maar deze vraag gaat alleen om audio cd’s te beveiligen tegen audio-burners>>

en niet over EEN persoon die je ergens terug voor wilt pakken.
Je hoeft je je eige hier niet proberen te verschoonen dat helpt helegaar niks.
we hebbe je door !!!
absulute min.

o ja, denk jij dat, heb waar staat dan dat je dit soort vragen niet vragen mag, en als je bewijzen wilt hebben kan je ze krijgen, geef je @-mail adres maar dan zal ik je eens een aanbieding geven van 2 dezelfde cd’s met een verschillend hoesje.

The MAzTER

yeee je mag hier slles vrage
maar degene die jij stelt zet je je eige flink te kakke

min min min

ironisch, post face is mad faceje en ze sig is happy faceje

Hit Explosion heeft ooit zoiets geprobeerd, maar was ze niet helemaal gelukt, remember die cd met die fouten aan het begin van ieder nummer… Zij lieten zien dat het wel mogelijk was…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Administr8or:
Hit Explosion heeft ooit zoiets geprobeerd, maar was ze niet helemaal gelukt, remember die cd met die fouten aan het begin van ieder nummer… Zij lieten zien dat het wel mogelijk was…<HR></BLOCKQUOTE>

'k zou ook kunnen laten overlopen, maar is dat wel mooi?

Jij zegt een Mazter te zijn maar je bent een min min min MIN MIN MIN MIN MIN MIN