Audio Cd Party Party [dutch only]

vbimport

Ben op zoek naar de Cd party party met alle voetbalhits wie o wie.

Yow, ik heb dit topic vandaag ook al 2X geplaatst maar een of andere zielige Administor delet hem elke keer, of houd gewoon niet van voetbal.

maar ik heb de cd 9als me trade doorgaat

Dus anders mail mij maar ff als deze topic nietweer wordt gedeleted!

Greetz

[Sx]

Deze wordt niet gedeleted, eindelijk weten jullie je aan de regels te houden!

Ze…weten hoe het moet!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
[b]Deze wordt niet gedeleted, eindelijk weten jullie je aan de regels te houden!

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

waarom is mijn add gisternacht dan wel weggerausd? Wanneer haal je ze weg en wanneer niet?..welke regels?

meelmepls…

bergh19@hotmail.com

Ik heb hem,

mail maar als je hem wilt hebben!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by tweaker2000:
[b] waarom is mijn add gisternacht dan wel weggerausd? Wanneer haal je ze weg en wanneer niet?..welke regels?

meelmepls…

bergh19@hotmail.com

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Deze had ik eigenlijk ook weg gehaald, maar ja dan had je weer geen antwoord gekregen.

de regels staan links boven aan vermeld.

en op het dutch general forum heb ik het 2 a 3 dagen geleden ook nog eens uitgelegd.

dus…zoek zoek.

Hoe bedoel je weer gedelete ik heb me nu toch aardig aan de regels gehouden [dutch only] het enigste is dat ik geen dealer ben maar dit forum gaat toch ook over Cd requests. Of moet ik het dan ook nog eens in het engels vermelden???

Net-looney MAIL mij ff op scarface@privacyx.com, omdat jouw email adres niet staat vermeld bij je UBB info.

Over de trade worden we het wel eens !

Greetz

SX!
www.warezmaffia.cx

salmon---------->>> http://club.cdfreaks.com/

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 26 May 2000).]

The Language here is English. From now on no Dutch anymore. English only. Dutch topics will be closed or deleted (if not in Dutch forum that is). Messages in English AND Dutch are allowed.

If you’re a Dutch dealer and you wish to advertise in the Advertisements forum you can do that on two ways:

1. In plain English
  2. In Dutch, but then you have to include the words [DUTCH ONLY] in you topic so it’s clear for everyone…

Dus begrijp hieruit dat alleen het eerste van toepassing is.