Audio BurnProg

vbimport

Er zijn mega veel brandprogramma’s, maar is er ook 1 die specifiek voor audio is? Zoja, welke?

IEMAND MET EEN SUGESTIE?

ik dacht dat er overlaatst één in het cdfreaks news stond

blader maar eens een paar dagen terug en je zult hem wel tegenkomen…

maar waarom heb je zoiets specifiek nodig

nero voldoet voor mij meer dan genoeg namelijk

ik heb ook audio recorder, als ik cd’s copieer met de recorder klinkt de muziek echt hoorbaar anders dan met de pc brander(plextor8432/Nero 5…)
er schijnt ergen en progje te zijn die de cd’s perfect copieerd, nu alleen nog uitvinden welke

Meeste mensen gebruiken CDRWin of Feurio volgens mij…

Feurio Website
Feurio!® is an integrated program for creating audio-CDs (especially samplers).

Originally posted by Geinjuffer
ik heb ook audio recorder, als ik cd’s copieer met de recorder klinkt de muziek echt hoorbaar anders dan met de pc brander(plextor8432/Nero 5…)
er schijnt ergen en progje te zijn die de cd’s perfect copieerd, nu alleen nog uitvinden welke

hmm

das ook nieuw voor mij…

thx voor die info

Meeste mensen gebruiken CDRWin of Feurio volgens mij…

ik zal het eens met deze proberen, mischien werkt een van deze2 beter dan nero

Originally posted by Geinjuffer
IEMAND MET EEN SUGESTIE?

jezus net 45 minuten geen antwoord op je vraag en je begint gelijk te schreeuwen? Bah.

Geinjuffer misschien andere cd’z nemen ofzow? Ik heb hier geen last van kwaliteits verschil. Niet hoorbaar. Misschien omdat er hier ook geen legale cd ligt behalve een demo cd-tje uit zo’n compu blad en drivers :stuck_out_tongue:
Maarre Nero 5.5 heeft ingebouwde cover editor (uitgebreider) en ingebouwde wave editor. (Al vind ik die nie zo, ik heb liever WaveLab ) En er zitten ook paar effecten in echo etc etc.

Grtz,
RMX

Je kunt daar Wavelab 3.03d heel goed voor gebruiken.

Het is een prof. audio edit prog. waarmee je direct kunt branden.

ook is het mogelijk om bv. stel je hebt een mix van een uur en die wil je branden, normaal gesproken branden brandprog. zoals Nero, Easy cd creator etc die in 1 keer.

Als je die mix dan afspeelt dan wordt hij als 1 track gezien wat natuurlijk lastig is als je even een stukje wilt luisteren wat 15 min verder staat.
Met wavelab kun je markers plaatsen op door jou aangegeven punten zodat je cd speler het als aparte tracks ziet.
Als je hem gewoon door laat lopen hoor je gewoon de hele mix en als je skipt gaat hij naar het punt waar jij die marker hebt geplaatst.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :wink:

De functie waar mu_zik het over heeft om de tracks van mix cd’s te marken is inderdaad heel praktisch. Met Feurio kan je dit ook doen, dus beslis zelf welk progje je het meest bevalt of waar je het best weg mee kunt. Ikzelf gebruik Feurio voor muziek-CD’s en dat voldoet prima (verschillende CD’s tegelijk branden enzo :slight_smile: )Wavelab ken ik niet, dus daar ga ik me niet over uitspreken.

Met nero moet het toch goed gaan! Zorg wel dat je niet EZCD’s Direct CD erop hebt staan! Dit is nm vragen om probs! :wink:

Dit WaveLabs is dit gemakkelijk te verkrijgen?
Ik hen echt alle, op Feurio na, brandprops geprobeerd en geen werkt echt zoals ik dit wil.
Dit dus in vergelijking met mijn audio recorder!!

Wavelabs en Feurio zijn dus nog opties, zijn er dan links hiernaar?

of je neemt EZ CDcreator…kan je makkelijk audio-cds mee maken…ook meteen van mp3 naar audio zonder gerip enshit! :wink: Beetje gekraak wegfilteren werkt ook zonder problemen!