Audigy player

vbimport

HELP!!!

snik snik,
ik heb een audigy player kaart een sb 090
maar ik ben tijdens de verhuis me cd kwijt geraakt van dat ding maar op heel internet is dat ding nie te vinden :sad: ik zou graag van iem een image van de cd willen want dan kan ik hem goed aansturen heb wel van mensen de audigy 2 cd gekregen maar die is nie goed
hij is voor een machine met win 2000 van me
want ik kan alleen de webupdates pakken van hem maar ja dat is een probleem ik heb heel internet afgezocht voor de image en ik vind het zonde om hem weg te gooien ik kan de cd voor me neus halen hoe dat hij er uit zie
je zie dan een zilvere pop opstaan

ik zou zeer blij zijn als iem mij de image of een kopie van hem kan geven/lenen dat ik hem kan instaleren

Hallo en welkom aan boord :slight_smile:

Voor zover ik weet is het prima mogelijk om met de te downloaden drivers je kaart aan te spreken. Tenminste… mijn Live en Audigies werkten hier allemaal zonder problemen mee.

Je zegt iets over webupdates… mag ik hieruit concluderen dat Creative alleen updates ter download aanbiedt, of is dit het enige wat je hebt geprobeerd?

Volgens mij kun je van elke soundblasters wel de drivers downloaden, gewoon het ct nummer (zie de print) in creative’s website invoeren. Maak anders even een accountje op driverguide.com

Of gebruik de universele login!
user: drivers
pass: all

dat heb ik dus allemaal al gedaan het is een sb 090 kaart dus de eerste versie en ik heb al van alles geprobeert ik krijg hem maar een gedeeelte aan de praat en ook bij de driverguide geweest en die hadden ook nie de goede
maar wilde eigenlijk iem weten die ook de sb 090 had en daar van een image had want dan kan ik alle functies weer laten werken want het is z`n f**ing dure kaart geweest en daar zit ik dus mee

oja dee-ehn ze bieden aleen de driver updates aan meer nie dus geen drivers zelf van die kaart daarom kan ik hem nie goed aansturen

Oh da’s lekker flauw…

Ik weet zo 1-2-3 niemand die (nog) een Audigy uit de eerste serie heeft, anders kon ik je wellicht helpen.

Is het misschien een idee om de klantenservice van Creative te mailen en ze te vragen een CD op te sturen? Dat moet (voor hen) lijkt me geen probleem zijn…

Als je ff naar creative in nl belt heb je hem zo binnen, kost je alleen maar een paar euro

ja ik heb contact met hun via de support gehad via de mail
is gewoon zonde want van alle kaarten zijn er gewoon drivers van te krijgen maar deze op een of andere manier nie. ik vind het zonde want ik heb al aardig wat drivers gepakt. Maar hij blijf dan raar doen als je hem aan stuur dan kan hij opeens niks meer ik heb de drivers van de live 1024 en de live 5.1 geprobeert van de audigy 2 geprobeert ik blijf fout melding krijgen ik dacht dat ik nie z`n aparte kaart had maar blijkbaar wel ik snap er niets van maar ok
ik kan heel veeeeeeeeeel vinden maar een goede driver van deze nie
dus ik ben genoodzaakt om de cd te kopen vind ik de ene kant zonde van mijn geld maar het kan nie anders nu hopen dat ik de cd binnne krijg en dat daar mee hem wel mee kan aansturen maar in iedergeval bedankt voor de hulp maar blijf hopen dat iem eigenlijk een cd heb van de desbetreffende kaart en daar mee ik gewoon mee kan werken

Nou, ik heb nog wel wat cdtjes van Audigy1 (en 2) kaartjes. Welke is het precies? Met gouden of met gekleurde stekkertjes?
Als het nog nodig is en m’n webspace het toelaat, dan wil ik um wel es uploaden. Ik vrees dat de fullcd wel lijvig zal zijn :slight_smile:

Edit: blijkbaar ligt er een deel van de cd’s nog bij m’n ouders thuis; hier vind ik alleen het cdtje van de audigy platinum (ex). Die hoorde bij een audigy met gouden stekkertjes en zo’n ding met extra connectoren (maar de kaart is hetzelfde als de OEM of andere versies gok ik)
P/N 2201NL002003 staat er op :stuck_out_tongue:

ikke kan jou wel helpen!
ik heb ftp servertje lopen dus kan je daarop gelijk gooien enne is met de gekleurde stekkertjes en firewire
en extra poort erbij voor me game poort
dus geef maar even een gil
je kan me adden op msn
voor de details duinkerke1@wxs.nl
bedankt!!!

edit : is een audigy 1 voor de duidelijk heid
dus das makkelijker voor jou als je op de kabel zit kost het nie zoveel

gr sander

Preventief had ik de setup map van de cd die ik hier had al eens geupload (is slechts 10MB). Da’s dus van een audigy1 met gouden stekkertjes, ik ben niet helemaal zeker of die bruikbaar is voor die met de gekleurde stekkertjes, maar je kan al eens proberen:
audigy1-plat(ex)
Als die niet werkt, dan hoor ik het wel en dan kan ik donderdag als’k bij m’n ouders ben de andere cd alsnog uploaden (die bij kaart zat met gekleurde stekkertjes).

Veel succes in elk geval! :slight_smile:

ik heb hem gedownd en hij werkt nie goed dus niet zoals het hoort
misschien kunnen we dan een dealtje sluiten
als jij mij de cd wil op sturen
of iets dergelijks
dan kan ik je toe gang geven naar de server van mij het gaat wel nie super hard maar ok je kan er dan op
ik wil je wel de details geven als we elkaar weer spreken gr sander