Athlon 900 Mhz overclocken?

vbimport

Ja, ik ben ut weer. Ik ga dus binnenkort een nieuwe computer kopen, met (daar ben ik onderdtussen wel over uit) een Athlon 900 Mhz processor. Nu wil ik ff weten, of je deze ook makkelijk tot 1000 mhz kan overklocken ? Zo ja, wat heb ik hier allemaal voor nodig ?

Mzzl

www.overclockers.com

Is 900 Mhz niet genoeg misschien ??

Voor het echte overclockwerk moet ik je aanbevelen om “Cool Cache” te nemen! Toen de Athlon er net was hebben ze een 600 naar 1000 mhz overgeclockt!!! Verhoudingsgewijs zou dat moeten betekenen dat je jou 900 zou moeten kunnen overclocken naar 1500 mhz! Is dat genoeg voor je?!

LaterS!

ps. neem maar aardig wat geld mee!

Als je een Aopen of een Asus bord neemt kan je puur instellen met de bordsnelheid. Wel zorgen dat je overige componenten meekunnen. Gebruik 133 Mhz geheugen, stel je geheugensnelheid op 100. Met een Fsb van 105 duw je de 900 al naar 945, en normaal moet je makkelijk 115 halen. De verschillen in geheugen en bordsnelheid zijn mogelijk omdat de Via shipset asynchroon instellen toelaat.Op de site van Aopen vindt je een lijst met compatibele schijven en videokaarten.