Asus v8200 deluxe

vbimport

heeft iemand deze geforce 3 kaart en wat zijn je ervaringen met dit beeld kanon ???
ik hoor van veel mensen dat het de beste is maar ik twijfel tussen deze en de leadtek geforce 3

Heeft tijdje terug op CD Freaks main (anders bij tweakers.net wel) een review gestaan van een aantal GeForce3 videokaarten…Even zoeken zou ik zeggen, heb de link ook niet paraat.

http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=30159&highlight=GeForce3

http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=27767&highlight=GeForce3

tot wat ik begrepen heb is de kaart erg goed alleen is er (nog) niet zoveel software specifiek voor geschreven. ik heb een Asus Geforce 2 (32 mb) met video in/uit en die is ook prima helemaal als je het prijsverschil ziet, ik zou dan ZEKER wachten totdat ie een beetje een “normale” prijs heb, of anders wachten op de ATi Radeon 2, ik heb altijd de ATi Radeon ViVo 64MB (Retail) willen kopen maar door tekorten bij de winkeltjes kon ik um niet bemachtigen, maar anders zou ik zeker deze hebben gekocht

Bij Alternate hebben ze de ATi Radeon ViVo 64MB (Retail) voor 630 piek, als ik alles nog terug kon draaien had ik die gekocht ipv de Geforce 2 die ik nu heb, maarja deze koste 550 ofzo, dus met de tijd dat de ATi Radeon 2 een redelijke prijs heeft behaald is dit ook weer een “oudje” en kan ik weer eens upgraden.

Originally posted by Loek2001x
[B]tot wat ik begrepen heb is de kaart erg goed alleen is er (nog) niet zoveel software specifiek voor geschreven. ik heb een Asus Geforce 2 (32 mb) met video in/uit en die is ook prima helemaal als je het prijsverschil ziet, ik zou dan ZEKER wachten totdat ie een beetje een “normale” prijs heb, of anders wachten op de ATi Radeon 2, ik heb altijd de ATi Radeon ViVo 64MB (Retail) willen kopen maar door tekorten bij de winkeltjes kon ik um niet bemachtigen, maar anders zou ik zeker deze hebben gekocht

Bij Alternate hebben ze de ATi Radeon ViVo 64MB (Retail) voor 630 piek, als ik alles nog terug kon draaien had ik die gekocht ipv de Geforce 2 die ik nu heb, maarja deze koste 550 ofzo, dus met de tijd dat de ATi Radeon 2 een redelijke prijs heeft behaald is dit ook weer een “oudje” en kan ik weer eens upgraden.

[/B]

ik heb een ati radeon vivo oem maar die bevalt me niet zo goed !!
te veel problemen met het vivo gebeuren en vaak clipping bij directx 8 ondersteunende spellen
maar toch bedankt voor advies !

:):slight_smile:

oh :frowning: das idd wat minder, maarja iig zonet deze roundup gelezen, misschien dat je daarmee wat beter geholpen bent :slight_smile:

ok thanks :):slight_smile: