ASF, wat is dat?

vbimport

Ja, ASF, het is een streaming media bestand, en nog goed ook, maar kan iemand me wat meer vertellen??

Odin Supreme :cool:

Het is een “Advanced Streaming Format” van microsoft!
Het heeft een kut kwaliteit en in het geval je het mocht tegenkomen op internet is het niet de moeite waard om te downloaden.

Euh tjah… het is het streaming format van MS… hetgeen trouwens weer verouderd is… MS heeft ingezien dat de kwaliteit van de MS video toch wel heel erg slecht was en dat het niet zo errug populair werd… ok tis wat kleiner dan MPEG en DiVX;-) etc maar het is dan ook niet aan te zien!

Ok, het is dus KUT. weet iemand van jullie dan een programma om ASF om te zetten naar MPEG zonder dat het enorm groot wordt?

Odin Supreme :cool:

P.S.

Ik heb lkang gezocht en vond een programma om avi om te zetten naar ASF, het bestand (een filmpje DUH) werd van 10 MB verkleind tot 800 KB, terwijl de qualiteit niet veel slechter werd…

Originally posted by Odin Supreme
Ok, het is dus KUT. weet iemand van jullie dan een programma om ASF om te zetten naar MPEG zonder dat het enorm groot wordt?

de ouwe versies van VirtualDub kunnen ASF lezen. En dat zijn volges mij versies 1.3 en before.

En waarom wil je het naar MPEG omzetten? Waarom niet gewoon DivX of MPEG-4?

Wat is het beste oh grote leermeesters des internet?

Odin Supreme:cool:

Een kleinigheid wordt vanzelf groot als je te veel mesen er bij betrekt…

Met flaskmpeg kun je er wel een divx’je van maken geloof ik!
Als je het asf bestand kan openen dan kan het zeker!