ASDL 2mb per sec.?

vbimport

Heel simpel vraagie: Waar kan ik interresante info vinden over ASDL???

Of over andere snelle internet verbindingen..

ThAnX allemaal!!!!!!!

masterBURNIE

(mop: komt een man bij de dokter, de dokter ruimt het op....)

Kijk eens op:
www.adsl.nl

of www.mxstream.nl , voor beschikbaarheid (Nederland): http://www.mxstream.nl/html/03.html
En dan zijn er nog een aantal andere providers die ADSL gaan aanbieden, op die sites is waarschijnlijk ook wel wat info te vinden:
Cistron of
XS4All

Dat was wat ik zo snel kon vinden

Da_Taxman

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 01 June 2000).]

Dat zal allemaal wel afhangen van de server war de FTP/HTTP pagina staat zeker. Maar 2mb/s lijkt me sterk, misschien in een piek, maar constant ??
Grtz

Het is een bandbreedte die ze aanbieden, dus inderdaad afhankelijk van wat er aan de ander kant van de verbinding (en de verbinding zelf, onderweg dus) gebeurt.

Verder worden er volgens mij verschillende pakketten aangeboden, afhankelijk van hoeveel je betaalt hoeveel bandbreedte je krijgt.

Als laatste opmerking, er wordt gesproken over Megabit (Mb) en niet over MegaByte (MB), dat scheelt ook een factor 8

Kabelinternet ligt ook op 1,2 Mb per seconde of misschien net iets hoger… Kabelinternet bij Chello zal waarschijnlijk ook in verschillende pakketten aangeboden worden op korte termijn (waren ze al wel aan het uitdenken volgens mijn laatste informatie), een light user en heavy user of zo…

Da_Taxman

ps ik dacht dat ik nog de enige was die op dit tijdstip bezig was, valt me reuze mee

of voor de Belgen hier: kijk eens op www.turboline.be

wel opgepast: ik heb ADSL sinds een maand nu, en nog steeds een connectie van 1,5 tot 3 Kb/sec!!!

telefoontjes, regelmatig ‘zagen’. Misschien komt er nog iets positiefs van. In elk geval: continue internetconnectie voor een flat fee is altijd al beter dan via modem!

Hi Maverick.

Dat is niet normaal,ik heb ook een Turboline verbinding en heb over 10 minuten files down geload aan 130 Kbs.
Dat is wel the maximum dat ik al gekregen heb maar een DL speed van 40 a 50 Kbs is normaal.

xavier

xavier,

was de connectie redelijk snel in orde? ik bedoel nadat je het spul geïnstalleerd had. Die gasten van Brussel hebben er blijkbaar geen kaas van gegeten…