Arnhem

vbimport

Deze zomer ga ik naar een concert van U2 in het Gelredome. Voor ons is dat al een aardig eindje rijden vanuit Zeeuws Vlaanderen. We plannen dan ook om daar een nachtje op hotel te logeren en na het concert nog eens te gaan stappen in Arnhem zelf. Vermits ik daar nog nooit ben geweest zou ik daar graag wat gezellige café’s willen vinden. Zijn er CdFreakers die daar enkele goede café’s weten zijn?

greetz

en misschien tot in Arnhem :wink:

Zeg maar wanneer je langskomt, leid ik je wel met wat vrienden rond…

goeie bars &zo (weet niet wat je leuk vind) er zijn natuurlijk de vele terasjes, plaza op de korenmarkt, de buurman schijnt wel leuk te zijn en een heel scala aan leuke dingen

Op 31 juli zijn we daar … klinkt al goed eigenlijk

Idd… “de korenmarkt” hoor je wel veel (goeds) van

Schijnt ook vaak ruzie te zijn… geloof dat daar veel politie controle is (las ik onlangs!)

Originally posted by Dee-ehn
Schijnt ook vaak ruzie te zijn… geloof dat daar veel politie controle is (las ik onlangs!)

Of ze dat niet kennen in Zeeuws Vlaanderen. Nou en of daar gebeuren ook elk weekend wel wat. Zoals relletjes enzo!!! Zo wat iedere weekend dus het is misschien wel te vergelijken met Arnhem maar dan op kleinere schaal!!

m`n vriendin heeft afgelopen zomer examens gedaan in arnhem 4 keer ofzo geloof ik en toen ben ik meegegaan… heb toen wat door de stad gelopen
en ik vond het daar echt wel bere gezellig uitzien allemaal…

Hmmm kweetniet ben 1x in Arhem geweest en toen had ik zoiets van als ik hier maar NOOIT te wonen kom…
Maarja, eerste indruk kan natuurlijk foutief zijn!

licht eraan waar je zit in arnhem natuurlijk…

In Gent hebben ze ook een Korenmarkt en daar is het zomers altijd beregezellig. Dat kan dus niet mislopen. Hopelijk hebben we tegen dan onze T-shirts … dan kunnen we elkaar niet mislopen :wink: Momenteel zouden we met 4 naar het concert komen, maar als er eventueel nieuwe kaarten beschikbaar komen, kan dat aantal nog uitbreiden. Als dat zo is, mogen ze in Arnhem alles wat los zit, wel tijdig weghalen. Eén van ons is ooit met een kerstboom in zijn slaapzak wakker geworden …

greetz

Originally posted by xian
licht eraan waar je zit in arnhem natuurlijk…

:stuck_out_tongue: Dee-ehn liep zeker door de spijkerstraat :smiley:

Greetz

Originally posted by Dee-ehn

Hey, nou dee-ehn, da’s dus echt dikke onzin hè. In Arnhem zijn weinig ruzies, en de ruzies die dreigen te ontstaan worden door de rest van de feestgangers onderdrukt…maar ja, heel soms loopt het wel eens uit de hand (maar dat kan op vrijwel elke plaats in een stad gebeuren waar een ophoping van mensen is)

we hebben nog een klein probleempje … in al ons enthousiasme zijn we vergeten dat we ook nog moeten slapen in Arnhem. Als er dus iemand wat adresjes heeft van slaapgelegenheden en dergelijk, zijn die steeds welkom.

greetz

Als je het echt gezellig wil hebben kom dan naar Nijmegen en blijf uit de beurt van Arnhem…dat vind ik, maar ja, dat zal wel komen omdat ik Nijmegenaar ben en Nijmegen-Arnhem gaat niet zo best samen (komt misschien door NEC-VITESSE???)

tja, we zijn in Arnhem omdat we daar een concert bijwonen …

als je in een hotel wilt overnachten moet je hier maar eens kijken…

Ik weet alleen het spijker 15 min :slight_smile: te zittuh daaro…

Mzzl