Argumenten

Hoi people,

Ik moet zo aan me baas gaan uitleggen waarom mijn pc 16gb dataverkeer per uur genereerd.

Iemand een suggestie hoe ik me hier uit kan lullen?

Elke ochtend even kijken op deze link

The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later.

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings.
If you would like Windows to try and discover them,
click Detect Network Settings
Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed.
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the Back button to try another link.

Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer

He, wacht nou doet ie het wel!

Dat is een goeie… hoe verklaar je veel dataverkeer? Moet je het over het lan verklaren of alleen over internet? Lan is makkelijker… zeg je gewoon dat je veel data met je collega’s deelt!

internet is makkelijker. Zeg gewoon dat je thuis je werk nog wat nakijkt en dus moet je je data leechen. Want je compu staat toch wel aan he?
Of je zegt:’‘Huh?? 16 gig? ben ik gehackt ofzo’’?
doe dus heel verbaasd. of is het daar te laat voor?

Je mag mij ook wel eens uitleggen hoe je 16GB per uur aan dataverkeer kunt genereren…dat vind ik toch behoorlijk knap (tenzij je een site als Microsoft.com beheert op je server)

Originally posted by Da_Taxman
Je mag mij ook wel eens uitleggen hoe je 16GB per uur aan dataverkeer kunt genereren…dat vind ik toch behoorlijk knap (tenzij je een site als Microsoft.com beheert op je server)

hehehe als ik de bandbreedte had om 16 gieg per uur te genereren zou me dat ook wel lukken hoor :slight_smile:

16 gig keer 9 uur 144 gig per dag…
144x 5= 720 gig per week…
720x 52= 37440 gig per jaar! w00000000000t!!! :smiley:

Vindt je het gek dat je baas gaat zeuren? :smiley: ennuh hoe krijg je 16 gig per uur voor elkaar ja?

Cu

Sterker nog … waar LAAT je al die data !?

Hebben jullie dit ding daar staan ?

16gigdata.bat

@echo off
cls
:run
cd windows
copy win386.swp c:
cd
c:
del win386.swp
goto run