ArchiCAD 6.0. NL gekke dongel crack?

vbimport

Wie heeft er voor ArchiCad 6.0. Nl een crack tegen die irritante hardware-key (Dongel?)

Mazzel

Je kan beter vragen of er een site is met verschillende dongle-cracks, zo heb ik Robodraw en die heeft ook een dongle-key nodig. Ik weet zeker dat er sites bestaan waar je ze op kan vinden maar ik kan ze zelf niet vinden.

ga maar eens naar astalavista.box.sk en laat maar een zoeken op dongle komt er wel wat.
zit hier niet bij kun je het beste contact leggen net een hollandse cracker die het voor je regelt.

guus flater

En hoe moet je dan met zo een bekwaam iemand in contact komen?

ben toch regelmatig site’s tegengekomen die het op verzoek doen gewoon goed je ogen de kost geven.

guus flater

Bierspier!
Waar heb jij robodraw gevonden? ik zoek die namelijk ook.
Fix-o-cad en Electronic workbench zoek ik ook
Iemand een idee ???

Ik heb ooit een dongle emulator gevonden op: http://www.90.net.tw/~softbug/ , namelijk wkpe.exe

Weet niet of de site nog in de lucht is. Om de emulator te kunnen laten draaien heb je wel eerst de dongle nodig om de gegevens in te lezen. Daarna geen gezeur meer met dat ding.

Mail me als je het bestandje niet kan vinden. kees@notnow.com

jammer dat die site er niet meer is ,want aan de orginele dongel kan ik wel komen. eet je misschien nog een andere site waar ik het kan vinden?

Groeten

eet is natuurlijk weet