Arcade = wanted

vbimport

Sinds een dag of 2 is mijn vriendinnetje weer eens helemaal verslaafd aan Pacman. Ik ben op het net gaan speuren naar originele en afgeleide versies van dit leuke spelletje (waar ik zelf ook lang verslaafd aan ben geweest). Ik heb veel gevonden, maar geen echte goede PC versie van Namco Pacman (de originele met de 16 verschillende levels en de originele sounds e.d.). Ik kan me nog herrineren dat ik op m’n 486 ofzow Mame als emu had met een Pacman rom, maar deze kan ik niet meer vinden.

Als iemand een originele Pacman versie voor Win2k/9x of Linux (Suse 7) voor me heeft… heel erg graag. Meerdere versies of leuke clones (zoals CD Man die ik helaas ook kwijt ben) zou ik ook graag hebben. Dussuh alle links en bestandjes naar dee-ehn@cdfreaks.com zijn welkom :slight_smile:

BVD

MaMe is hier het toverwoord !

zoek maar met google…

en als je hem niet vindt , moet je even langskomen :slight_smile:

MAME staat op Twilight 23 misschien dat je die hebt :slight_smile:

Originally posted by xian
MAME staat op Twilight 23 misschien dat je die hebt :slight_smile:

Das wel een hele ouwe versie. MAME upgrade z’n database toch elke keer weer?! Dus wordt alleen maar groter dan?
MAME roeleert wel hevig op dat gebied hoor! :stuck_out_tongue:

Dee-ehn heeft intussen al op mijn harddisk mogen rondsnuffelen :).

Ik hoop dat alles naar wens werkt.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Dee-ehn heeft intussen al op mijn harddisk mogen rondsnuffelen :).

Ik hoop dat alles naar wens werkt. [/B]

Hartstikke bedankt, de ROMS die ik van je heb gedownload icm met MAME werken als een tiet :slight_smile:

Ohja, weet je toevallig nog hoe ik in het setup menu van Namco Pacman (kom je in door op F2 te drukken) de settings kan veranderen? Hij laat ze wel zien maar ik kan ze verder niet wijzigen nl…

ik heb nog wel een leuke versie, ik mail hem wel ff.

D , je moet gewoon de algemene settings veranderen , interlaced lijntjes weghalen , mmx aan zetten en zo.

Met de debug opties heb ik nooit gewerkt.

werkt MaMe ook onder Win2K? ik krijg m namelijk niet aan het lopen, ik weet niet of dat komt door win2k of doordat mn systeem totally fucked up is door het virus van een week of 2 geleden (heb nog geen zin gehad om de zooi opnieuw te instaleren.)

MAME32 (grafische interface) en MAMEW (command interface) werken perfect onder Windows 2000 en XP !!!

:wink: Eric

MAMEW.exe krijg ik niet aan de babbel hier onder Win2k maar vreemd genoeg MAME32.exe wel… :confused:

Mame nog steeds een hype?!?!?!
Yes of course :wink:
Check deze Site ff voor al je info, updates en alle ROMS(3012) die op dit moment beschikbaar zijn!!! :stuck_out_tongue:

Originally posted by King Dingeling
Mame nog steeds een hype?!?!?!
Yes of course :wink:
Check deze Site ff voor al je info, updates en alle ROMS(3012) die op dit moment beschikbaar zijn!!! :stuck_out_tongue:

Leuk dat je nog leeft KD! :wink: Wist wel dat jij de URL had… (MAME-addict) :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Leuk dat je nog leeft KD!:wink: Wist wel dat jij de URL had… (MAME-addict):stuck_out_tongue:

Jaaa…heb nu eindelijk internet op mijn werkplek dus ik dacht laat ik maar eens wat meer gaan kijken :wink:
Maar eh…ik dacht ff laat ik ff een link plaatsen waar iedereen wat an heeft. Nu kan ik eindelijk mijn collectie verder uitbreiden. (4 CD’s met arcade games):o